یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

بازیگر محبوب هالیوود: در بالیوود شانسی ندارم! +عکس

میزان: برد پیت، ستاره محبوب هالیوود در این روزها سرگرم تبلیغ برای فیلم جدیدش است. او در طی سفرش به هند با شاهرخ خان ستاره پرآوازه بالیوود هم دیدار کرد و از جمله گفت که به خاطر ناتوانی در رقص و آواز در بالیوود شانسی نمی‌داشت.

برد پیت، ستاره محبوب هالیوود در این روزها سرگرم تبلیغ برای فیلم جدیدش است. او در طی سفرش به هند با شاهرخ خان ستاره پرآوازه بالیوود هم دیدار کرد و از جمله گفت که به خاطر ناتوانی در رقص و آواز در بالیوود شانسی نمی‌داشت.

 
برد پیت که در ماه‌های اخیر بیشتر به خاطر جدایی از آنجلینا جولی خبرساز شده بود، در این روزها سرگرم برگزاری توری در نقاط مخلف جهان برای معروفی و تبلیغ فیلم جدیدش است.
 
 برد پیت و شاهرخ خان
این فیلم که توسط سرویس پخش آنلاین نتفلیکس تهیه شده، "ماشین جنگی" نام دارد و از تاریخ ۲۶ مه به نمایش درمی‌آید. این فیلم طنزآمیز بر اساس رمانی از مایکل هیستینگز درباره جنگ آمریکا در افغانستان ساخته شده است.
 
گذر برد پیت در طی سفر تبلیغاتی‌اش به هند نیز افتاد و او روز پنجشنبه ضمن معرفی "ماشین جنگی" دیدار و گفت‌وگویی هم با شاهرخ خان، ستاره موفق و محبوب بالیوود داشت.
 
برد پیت در نشست خبری مشترک با شاهرخ خان در محل شرکت نتفلیکس در بمبئی رو به خبرنگاران اذعان داشت که طبق ارزیابی خودش، در بالیوود شانس چندانی به عنوان هنرپیشه نمی‌داشت، چون از "توانایی رقصیدن و آواز خواندن" برخوردار نیست. 
 
  برد پیت
 
برد پیت و شاهرخ خان که به ترتیب ۵۳ سال و ۵۱ سال سن دارند، فعالیت حرفه‌ای خود را در دهه ۹۰ میلادی آغاز کرده و امروزه از چهره‌های مطرح و پولساز هالیوود و بالیوود محسوب می‌شوند. درخور توجه آنکه هردوی آنکه فرای هنرپیشگی تجربیاتی هم به عنوان تهیه‌کننده آثار سینمایی کسب کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.