چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

وقتی تمام شبکه‌های خارجی از شبکه خبر، حوادث ایران را بیشتر نشان می‌دهند

شبکه خبر، تنها شبکه‌ای که از همه‌جا بی‌خبر است/ صداوسیما در خواب!

شبکه خبر2

سینماپرس: از ساعاتی پیش که خبر دردناک حملات تروریستی به مجلس و حرم مطهر امام (ره) شنیده شد، تمامی سایت های خبری، خبرگزاری ها، کانال های تلگرام و... در حال پوشش دادن لحظه به لحظه اتفاقات در این دو مکان هستند.

 از ساعاتی پیش که خبر دردناک حملات تروریستی به مجلس و حرم مطهر امام (ره) شنیده شد، تمامی سایت های خبری، خبرگزاری ها، کانال های تلگرام و... در حال پوشش دادن لحظه به لحظه اتفاقات در این دو مکان هستند و بسیاری از شبکه های خبری خارجی به صورت زنده اخبار و اطلاعاتی را که از سایت ها و خبرگزاری های ایرانی می گیرند به اطلاع مردم می رسانند و جالب اینجاست که تنها شبکه ای که ظاهرا فراموش کرده به مهمترین خبر حال حاضر کشور بپردازد شبکه «خبر» است.

در حالی که بسیاری از کانال های تلگرام که حتی خبرهای سیاسی را منتشر نمی کنند، چند ساعتی است که فقط خبرهای این حملات تروریستی را پوشش می دهند، مهمترین پایگاه اطلاع رسانی کشور، طوری وانمود می کند که انگار هیچ اتفاق مهمی در کشور رخ نداده و با تصاویر گل و گفتگوهای نامربوط به موضوع و... روز خود را شب می کند.
در حال حاضر کانال های تلگرام، صفحات اینستاگرام، سایت های خبری، شبکه های تلویزیونی خارجی، سایت های خارجی و خبرگزاری صدا و سیما پوشش بیشتر و مناسب تری نسبت به «شبکه خبر» درباره حوادث امروز داشته اند و این جای تأسف بسیار دارد که مردم این کشور از طبیعی ترین حق خودشان که اطلاع از شرایط حال حاضر کشور است، از مهمترین پایگاه اطلاع رسانی کشور محروم هستند.
شبکه خبر بی خبر
شبکه خبر همین الان؛ بررسی طرح کارورزی فارغ التحصیلان!
خبرگزاری صدا و سیما
پوشش اخبار تروریستی امروز در خبرگزاری صدا و سیما
رسانه های جهان
تصویری از بازتاب گسترده تیراندازی‌های حرم امام و مجلس در رسانه‌های جهان
* فردا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.