شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

سه تبهکار در «صدوسه روز» به سینماروایت می آیند!

مستند صد و سه روز

سینماپرس: سینماروایت در یکصدوپانزدهمین برنامه خود، فیلم مستند «صدوسه روز» را اکران، نقد و بررسی میکند.

به گزارش سینماپرس، مستند «صدوسه روز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «مهدی بخشی مقدم» روایت موازی از صد و سه روز زندگی سه تبهکار در ندامتگاه تهران بزرگ است. این افراد که در سنین و موقعیتهای متفاوتی هستند جرمهای مختلفی مرتکب شده اند. از یک دزدی کوچک تا رییس باند بزرگ قاچاق به نام پدر خوانده ... و هر کدام  گذشته و قصه های خاص خود را دارند.

در این فیلم  ریشه یابی جرم بررسی میشود و اینکه در یک اجتماع  با نادیده گرفتن جرمهای کوچک چطور به مرور زمان یک دزد و جیب بُر معمولی  به یک تبهکار بزرگ تبدیل می شود.

همچنین، مستند «صدوسه روز»، هوشمندانه و موشکافانه وارد جزئیات زندگی، افکار و آرزوهای مجرمی می‌شود که به دلیل محکومیت سنگینِ حبس ابد، قاعدتاً سرنوشت محتوم سالیان سال، زندگی در حصار زندان را در آینه آینده خود به تلخی می‌بیند. مستند «صدوسه روز» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است که با حضور مهدی بخشی مقدم (کارگردان - تهیه‌کننده) و محمدتقی فهیم (منتقد) در «سینماروایت» مورد نقدوبررسی قرار خواهد گرفت.

این برنامه یکشنبه ۲۱ خرداد ساعت ۱۷ و در مجتمع فرهنگی – هنری  اسوه واقع در خیابان انقلاب - نبش خیابان بهار جنوبی برگزار می شود که ورود و حضور برای عموم آزاد و رایگان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.