چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

آزادی ٥٠٠ زندانی در «ماه عسل»

احسان علیخانی-ماه عسل

سینماپرس: با حمایت مردم در برنامه «ماه عسل» حکم آزادی 500 زندانی قطعی شد.

شب گذشته احسان علیخانی میزبان دو زن بود که به همراه فرزندانشان پا به صحنه این برنامه گذاشتند و از روزهایی گفتند که حتی غذا برای خوردن نداشتند و حمایت چند تن از نیکوکاران که به وأسطه «ماه عسل» و طرح محسنین در سال گذشته این دو خانواده را به سرپرستی مالی گرفتند باعث سامان بخشی به زندگی و  وضعیت مالی‌شان شد. محسنین سال گذشته با مشارکت میلیونی مخاطبان «ماه عسل» بزرگ‌ترین کمپین نیکوکاری کشور شد و این درحالی است که امسال هم احسان علیخانی در روز جمعه  و شنبه از مخاطبان برنامه خواست که برای کمک به زندانیان جرائم غیر نقدی و قتل غیرعمد کمک کنند. 


درنتیجه شب گذشته علیخانی از رخداد اتفاقی ویژه که از مردم در «ماه عسل» خواسته شده بود، گفت و عنوان کرد که ٢میلیارد و پانصد تومان برای زندانیان جمع آوری شده است و در این باره گفت: دست بوس شما هستم برای جمع آوری ٢ میلیارد و پانصد تومان که در دو روز و صدقه سر شما و به حرمت میلاد امام حسن مجتبی (ع) اتفاق افتاد. 

حکم آزادی ٥٠٠ زندانی قطعی شده و در دل آنها آدمی بود که به خاطر  ٢ میلیون و پانصد تومان از سال ٨٩ زندانی بوده و حالا آزاد شده است برای همین می‌خواهم بگویم خیلی مهربان و بامحبت هستید و دوباره با نفس شما توانستیم یک اتفاق خیر و بزرگ را رقم بزنیم.

«ماه عسل» به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی هرروز حوالی ساعت ١٩ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.