چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

بازیگر سینما: با جوهرچی نقش مدافع حرم را بازی کردم

جام نیوز: بازیگر فیلم چپ دست گفت: به نظر من لزوم ساخت آثاری در مورد شهدای مدافع حرم نیاز روز جامعه است. جامعه این روزها با این مسائل به صورت ملموس درگیر است.

مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون، در خصوص فعالیت‌های خود در سال 96 گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی "کویر آرام" را پشت سر گذاشته‌ام. فیلمبرداری این اثر دو روز پیش تمام شده و وارد مرحله پس از تولید شده است.

 
وی در همین راستا ادامه داد: فیلمبرداری این پروژه سینمایی در بیابان‌های نزدیک اصفهان انجام شده و مضمون آن درباره موضوعات اجتماعی در بستری طنز است. "کویر آرام" را میلاد بنی‌طبا" بر عهده داشته و داستان در مورد جوانی است که در جامعه با مشکلات فراوانی روبرو می‌شود که همین اتفاقات کمدی قصه را رقم می‌زند. در این فیلم با سیروس میمنت، اسدالله یکتا و سیدرضا حسینی همبازی شده‌ام.
 
 بازیگر سینما
بازیگر فیلم چپ دست درخصوص سایر فعالیت‌های خود در سال 96 افزود: فیلم سینمایی "جزیره مهربانی" ساخته فریال بهزاد از دیگر آثار آماده نمایش من طی امسال خواهد بود. این فیلماز ماه آینده اکران خواهد شد. جزیره مهربانی مثل اکثر فیلم های خانم بهزاد در ژانر کودک و نوجوان بوده و قصه دو بچه را روایت می‌کند که به جزیره‌ای دورافتاده می‌روند. در این فیلم نقش خلبانی را بازی می‌کنم که برای نجات بچه‌ها می‌روم.
 
وی با اشاره به حضور دوباره خود در تلویزیون تصریح کرد: علاوه بر این دو کار، سریال "بلندی‌های زیرپا" به کارگردانی آقای معینی را برای پخش در شبکه دوم سیما آماده دارم. این سریال درباره مدافعین حرم است و من در آن نقش یکی از افسران مدافع حرم را بازی می‌کنم.
 

بازیگر فیلم بیداری در خواب در مورد سایر بازیگران این سریال افزود: در این سریال علاوه بر من، مجید مشیری، شهرام عبدلی، محمود مقامی نیز به ایفای نقش می‌پردازند. از نکات قابل توجه این سریال همبازی شدن من با زنده‌یاد حسن جوهرچی در نقش یکی دیگر از مدافعان حرم و همینطور زنده‌یاد کاظم‌ افرندنیا است.
 

امینی‌خواه با اشاره به مراحل سخت ساخت این اثر خاطرنشان کرد: فیلمبرداری و ساخت این اثر بسیار سخت بود و حساسیت‌های خاص خود را داشت. فیلمبرداری "بلندی‌های زیرپا" در تهران و پادگان‌های اطراف آن اتفاق افتاد. به نظر من لزوم ساخت آثاری در مورد شهدای مدافع حرم نیاز روز جامعه است. جامعه این روزها با این مسائل به صورت ملموس درگیر است و با ساخت این نوع آثار اطلاعات جامع‌تری به مخاطب داده شده و به شناخت درست آنها کمک شایانی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.