یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

کارگردان «استرداد»: برای فیلمسازی التماس نمی‌کنم

علی غفاری در میزگرد آسیب شناسی سینمای دفاع مقدس

میزان:کارگردان فیلم "ابوزینب" گفت: از ابتدای امسال مذاکراتی را برای تولید یک پروژه داشتیم که بنا مشکلات و دلایل به وجود آمده منتفی شد و فعلاً هیچ کاری را برای ساختن در دست ندارم.

علی غفاری کارگردان سینما درخصوص فعالیت‌های خود در سال 96 گفت: از ابتدای امسال مذاکراتی را برای تولید یک پروژه داشتیم که بنا به مشکلات و دلایل به وجود آمده منتفی شد و فعلاً هیچ کاری را برای ساختن در دست ندارم.

 
وی درباره کم‌کاری‌های اخیر خود بعد از موفقیت در فیلم "استرداد" تصریح کرد: همه چیز خواسته کارگردان نیست و همه شرایط باید برای ساخت یک اثر مهیا باشد تا بتوان اثری را با تمام فاکتورهای استاندارد به تولید رساند.
 
کارگردان فیلم "ابوزینب" در ادامه افزود: این اتفاق عناصر زیادی را می‌طلبد تا یک فیلمساز بتواند کاری ارائه کند. طی این مدت مشکلات فیلمنامه، مشکلات مالی و برخی اختلاف نظرها باعث شد تا من برای مدتی کار نکنم.
 
غفاری در پاسخ به سوال عدم فعالیتش در سالهای اخیر خاطرنشان کرد: وقتی کارگردانی با فیلمی موفق شده و آن فیلم دیده می‌شود باید از مسئولین پرسید که چرا این فیلمساز دیگر کار نمی‌کند. فیلمساز دوست دارد کار کند اما این شرایط باید برای وی فراهم شود و چون من اهل التماس نیستم این شرایط برایم تاکنون ایجاد نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.