یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

عرضه ۳ فیلم پرتره از نقاشان معاصر ایران در شبکه خانگی

مستند سرو بی نشان

سینماپرس: سه فیلم میثم شاه‌بابایی در قالب یک مجموعه در فروشگاه‌های معتبر فرهنگی و هنری عرضه شد.

به گزارش سینماپرس، این مجموعه به نام «سرو بی نشان» شامل سه فیلم با نام های بی مکان بی زمان، من یک نشانه ام و سروم است.

فیلم« بی مکان بی زمان» نگاهی کوتاه به آثاراکبر نیکان پور  دارد. در این فیلم مرتضی هدایی به عنوان مدیر تصویربرداری، کیوان جهانشاهی به عنوان تدوینگر و صداگذار و امین تارخ به عنوان گوینده متن حضور دارند.

در فیلم «من یک نشانه ام» که به آثار احمد نصراللهی می پردازد، مرتضی پورصمدی به عنوان مدیرتصویربرداری، مهدی صالح کرمانی به عنوان صدابردار، مانی هاشمیان به عنوان صداگذار و ترکیب صدا، آنکیدودارش به عنوان آهنگساز و زیبا بروفه به عنوان گوینده گفتار متن شاه بابایی را همراهی کردند.

در سومین فیلم از این مجموعه بنام «سروم » نگاه و برداشتی آزاد به تابلوی ( ایرانویچ) اثرحسین محجوبی دارد. مجید گرجیان به عنوان مدیر تصویربرداری، فرخ نعمتی و صنم صالحی به عنوان گویندگان گفتار متن حضور دارند. قطعات موسیقی فیلم «سروم» از آثار حسین علیزاده انتخاب شده است.

همچنین حسین عرب زاده قطعه «سرو بی نشان» را برای این مجموعه سروده و خوانده است .

شاه بابایی در این سه فیلم با نزدیک شدن به حال و هوای سه نفر از مطرح ترین نقاشان معاصر ایران، به ابعادی از آثار هنری این هنرمندان پرداخته است.

وی برای کارگردانی و تصویربرداری فیلم «من یک نشانه ام »نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی، بهترین تصویربرداری از چهاردهمین جشن خانه سینما و برنده جایزه بهترین فیلم از پنجمین جشنواره تجمسمی فجر شده است . همچنین فیلم «بی مکان بی زمان» جایزه بهترین تصویربرداری از ششمسن جشنواره تجسمی فجر را بدست آورده است.

مجموعه «سرو بی نشان» هم اکنون هم اکنون در قالب یک بسته نفیس در فروشگاه های معتبر فرهنگی و هنری عرضه شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.