چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

سینماگران و فرمان «آتش به اختیار»/۵

سیدزاده: نیروهای متعهد و انقلابی باید بر اساس درک صحیح از ارزش ها، اهداف و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی حرکت کنند

سید سعید سیدزاده

سینماپرس: سیدسعید سیدزاده تهیه کننده سینما گفت: فرمان آتش به اختیار از سوی مقام معظم رهبری به تمامی جوانان و فرهیختگان دغدغه مند حفظ و ترویج ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی داده شده و از این رو افرادی که قرابتی با نظام و انقلاب اسلامی ندارند اگر فرمایشات مقام معظم رهبری را به نفع خود بدانند به دلیل ذهن و ذات بیمارشان است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «خداحافظ رفیق» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با فرزندان خود فرمان «آتش به اختیار» را صادر کرده اند و زمانی که پدری با فرزند خود حرف می زند و او را راهنمایی می کند به دلیل دغدغه و دلسوزی هایش است؛ اگر فردی بیگانه و غیرخودی و غریبه و کج فهم بخواهد از این فرمان حضرت آقا سوء برداشت و سوء استفاده کند اصلاً مهم نیست چرا که مشخص است این فرمان به چه کسانی داده شده است.

وی ادامه داد: حضرت آقا به دلیل اعتمادی که به نسل جوان و انقلابی کشور داشته اند آن ها را مختار دانسته اند تا به مقابله با  چیزهایی برخیزند که بر ضد نظام و انقلاب اسلامی است. حضرت آقا بهتر از همه ما آگاه هستند که خوشبختانه بسیاری از جوانان کشور به بلوغ فکری رسیده اند و اگر هیچ حمایتی از آن ها صورت نمی گیرد خودشان باید وارد میدان شوند.

سیدزاده سپس با بیان اینکه هیچ شخصی جرأت و جسارت مقابله با نیروهای ارزشی و انقلابی را ندارد اظهار داشت: زمانی که مقام معظم رهبری فرمان آتش به اختیار را برای حضور نیروهای جوان و انقلابی و متعهد به نظام اسلامی صادر کرده اند هیچ فرد و دسته ای جرأت مقابله این فرمان را نداشته و نخواهد داشت و قطعاً نیروهای عظیم انقلاب نمی گذارند که در میدان عمل هیچ گونه آسیب و خلل و کارشکنی در کار افرادی که می خواهند پا به میدان بگذارند وارد شود.

این تهیه کننده سینما در خاتمه این گفتگو افزود: نیروهای متعهد و انقلابی در سراسر کشور باید بر اساس درک صحیح از ارزش ها، اهداف و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی حرکت کنند و تمامی توش و توان خود را به کار ببرند تا ضمن برطرف کردن مشکلات جاری در حوزه فرهنگ بتوانیم شاهد تولید، رشد و بالندگی سریع باشیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.