دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

با حکم معاون هنری حوزه هنری

مسعود شجاعی‌طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری شد

سید مسعود شجاعی طباطبایی در چهره هنر انقلاب اسلامی در سال ۹۵

سینماپرس: سیدمسعود شجاعی طباطبایی هنرمند فعال عرصه هنرهای تجسمی به عنوان مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری در حکمی سیدمسعود شجاعی طباطبایی را به عنوان مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری منصوب کرد. پیش از این مرتضی گودرزی دیباج این مسئولیت را برعهده داشت.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست و دبیر جشنواره بین المللی کاریکاتور هولوکاست فروردین ماه امسال به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۵ انتخاب شده بود.

در متن حکم نظری آمده است: «جناب آقای سیدمسعود شجاعی طباطبایی

نظر به تجربه های ارزشمند و صلاحیت های ویژه و شایستگی های ممتاز جنابعالی در عرصه هنرهای تجسمی و مدیریت فرهنگی و هنری، به موجب این حکم و از این تاریخ به عنوان مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری منصوب می شوید.

مرکز هنرهای تجسمی یکی از بخش های مهم و دفاتر اصلی حوزه هنری است که به واسطه سابقه تأسیس و نقش ویژه هنرمندان آن در نضج و جهت گیری حوزه هنری از جایگاهی ممتاز برخوردار است. این مرکز با همه فراز و فرودهای خود در طول سالهای گذشته، به عنوان یکی از ارکان و قطب های اثرگذار در عرصه هنر انقلاب، به خصوص هنرهای تجسمی نقش ایفا کرده است.

بدیهی است اقدام و عمل در میدان رزم و جهاد فرهنگی در سایه باور به وعده های الهی نیازمند عزمی راسخ، ثبات قدم و تلاشی خستگی ناپذیر است.

ان شاءالله با بهره مندی از ظرفیتهای منحصر به فرد هنرمندان و سرمایه های انسانی مرتبط با این مرکز و در کنار آن استفاده از حضور، تلاش و انگیزه هنرمندان جوان انقلابی، قدم های مؤثری در جهت تحقق رسالت اساسی حوزه هنری در این عرصه برداشته شود.

امیدوار است توجه به استراتژی عکس العمل سریع هنری نسبت به پدیده های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، به ویژه در عرصه بین الملل و موضوع مقاومت و مسئله بیداری اسلامی و همچنین نگاه به اهداف کلان حوزه یعنی پرورش استعدادها و هنرمندان متعهد و تولید آثار فاخر در کنار ملاحظه مقوله اقتصاد هنر، پیشرفتی در خور و همه جانبه در صحنه رشد و بالندگی هنرهای تجسمی و به تبع آن هنر انقلاب حاصل آورد. برای جنابعالی آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

و من الله التوفیق»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.