چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

روایت ۴ دهه

دانش اقباشاوی «نامه آخر» را در تلویزیون کلید زد

سریال نامه آخر

سینماپرس: تصویربرداری اپیزود «نامه آخر» از مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه کنندگی احمد زالی در منطقه فیروزکوه آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، در خلاصه داستان اپیزود «نامه آخر» به قلم مینا خدیوی که در چهار دهه روایت می شود، آمده است: حامد و هما جستجویی عاشقانه را آغاز می کنند اما...

گیتی قاسمی، مجید واشقانی، ویدا جوان، نسیم ادبی، محیا اسناوندی، دریا دریایی و ناصر نو آموز بازیگرانی هستند که در این اپیزود به ایفای نقش می پردازند.

لوکیشن های این قصه در روستای مزداران منطقه زرین دشت فیروزکوه واقعند و مکان هایی چون خانه، ایستگاه قطار، زمین های کشاورزی، مسجد و محله را شامل می شوند.

دانش اقباشاوی که سابقه دستیاری فیلمسازانی چون احمدرضا درویش، ابراهیم حاتمی کیا و رسول صدرعاملی را داشته کارگردانی فیلم «تاج محل» و یکی از اپیزودهای فیلم عاشورایی «هیهات» را در کارنامه کاری خود دارد و ساخت «نامه آخر» اولین تجربه کارگردانی او در تلویزیون است.

«نامه آخر» پنجمین اپیزود از مجموعه «روزهای بهتر» است که تصویربرداری آن آغاز شده است و تا کنون اپیزودهای «آفتابخیزان»، «چهارگاه» و «بیم و امید» از این مجموعه روی آنتن رفته اند.

«روزهای بهتر» در گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما تولید می شود.

عوامل تولید این اثر عبارتند از مدیر تصویربرداری: علی محمد زاده، دستیار اول کارگردان: حمید غفارزاده، برنامه ریز: فرزین فتحی، مدیرتولید: حسین پورکیانی، مدیرتدارکات: علی رضایی، صدابردار: محمد حبیبی، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، طراح گریم: داریوش صالحیان، تدوین: احسان شیبانی، منشی صحنه: فرشته حجازی، مشاور رسانه ای: سهیلا قوسی، عکاس: امیر فائض.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.