چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

کارگردان «ائو» خبر داد؛

بهترین فیلم جشنواره جهانی فجر در «هنر و تجربه» اکران می‌شود!

ائو-خانه

سینماپرس: کارگردان فیلم «ائو» گفت: بعد از ماه رمضان برای پروانه نمایش فیلم اقدام می‌کنم و ترجیح می‌دهم امسال فیلمی در جشنواره فیلم فجر نداشته باشم.

به گزارش سینماپرس، اصغر یوسفی نژاد کارگردان درباره دریافت پروانه نمایش فیلم «ائو» به فارس گفت: بعد از ماه مبارک به تهران می ‌آیم و فیلم را برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارائه می‌دهم. 

وی درباره تغییرات احتمالی فیلم گفت: تنها دو اصلاح املایی در زیرنویس داریم که اعمال می‌شود و بعد به وزارت اراشاد ارائه می‌دهم. فیلم به لحاظ محتوا و تایم هیچ تغییر با نسخه اکران شده در جشنواره نخواهد داشت و منتظر نظر شورای پروانه نمایش خواهیم بود. 

یوسفی نژاد درباره زمان نمایش فیلم گفت: من ترجیح می دهم نمایش فیلم را به شکل تخصصی صورت گیرد، تجربه پخش را ندارم و از مشورت دوستان پخش کننده استفاده می‌کنم . پخش فیلم در گروه هنر و تجربه صورت می‌گیرد و برنامه ریزی پخش به عهده این گروه است و تا الان حسن نیت خود را نسبت به فیلم  نشان دادند.

وی درباره فیلمنامه جدید گفت: در حال نگارش فیلمنامه بعدی هستم و  مراحل ابتدایی طراح را آغاز کردم . فیلمنامه جدید  به لحاظ شرایط تولیدی مختصاتش نزدیک به کار قبلی ائو (خانه) است.  البته ایده کار  قبل از فیلم «ائو» در ذهنم شکل گرفته بود.

یوسفی نژاد در ادامه تاکید کرد: فیلمنامه این اثر پیچیده تر خواهد بود و  حساسیتم نسبت به کار قبلی بالا رفته،  ترجیح می دهم امسال کاری نداشته باشم و وقتم را معطوف نگارش فیلمنامه و اکران فیلم «ائو» کنم. وی درباره اسم فیلمنامه توضیح داد:  هنوز اسمی برای فیلم انتخاب نکردم یکی از مشکلات من در حوزه تولید انتخاب اسم فیلم است. اسم فیلم اولم را پس از تدوین انتخاب کردم معتقد به نام موقت نیستم زیرا در ذهن‌ها باقی می ماند.

کارگردان «خانه» درباره پخش جهانی فیلم گفت: پخش جهانی فیلم برعهده محمد اطبایی است که ایشان کارشان را به خوبی در این حوزه بلد هستند و امیدوارم فیلم پتانسیل لازم برای حضور جهانی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.