چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

همزمان با روز جهانی قدس؛

نمایش فیلم سینمایی «روزگار عشق و خیانت» از شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی روزگاری عشق و خیانت

سینماپرس: فیلم سینمایی" روزگار عشق و خیانت" به تهیه کنندگی روح الله شمقدری و کارگردانی داود بیدل جمعه ۲ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» به تهیه کنندگی روح الله شمقدری و کارگردانی داوود بیدل با موضوع انقلاب اسلامی و جریان صهیونیست که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و با بایکوت کامل رسانه ای و بی مهری مسئولان فرهنگی کشور مواجه شده و در بدترین زمان ممکن یعنی همزمان با جشنواره فجر سال بعد اکران شد، اکنون و بعد از سه سال فرصت نمایش از رسانه ملی را پیدا کرد.

بنابراین گزارش هیات داوری بخش فلسطین و مقاومت به نمایندگی از کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در بخش تجلی اراده جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» را که به وجه مهمی از ابعاد ناپیدای فعالیت‌های صهیونیستی در عرصه اقتصاد و تاریخ این مرز و بوم می‌پردازد، اثر برگزیده خود اعلام کرده بودند.

«روزگاری عشق و خیانت» در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت نیز توانست توجه علاقمندان و همچنین داوران را به خود جلب نماید.

این فیلم به کارگردانی داود بیدل و  به تهیه کنندگی روح الله شمقدری ساخته شده است و در آن بازیگرانی همچون شهرزاد کمال‌زاده، میلاد کی‌مرام، همایون ارشادی، نسرین مقانلو، سحر قریشی، حسن جوهرچی، جعفر دهقان، علی اوسیوند، آتش تقی‌پور و جمشید هاشم‌پور ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می‌کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته‌ای که سال‌ها از مواجهه با آن هراس داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.