چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

بازیگر «بادیگارد»: هیچ کاری به من پیشنهاد نمی‌شود!

محمود عزیزی

میزان: بازیگر فیلم بادیگارد گفت:در دانشگاه تدریس می‌کردم و مدتی است آن را کنارگذاشته‌ام.هیچگونه پیشنهاد بازی و یا کار هم به من نمی‌شود.باید از مسئولین فرهنگی پرسیدشخصی که حرفه‌اش هنراست چگونه امرار معاش کند.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص کم‌کاری خود در سال 96 گفت: کاری به من پیشنهاد نمی‌شود که بخواهم بپذیرم. خود من دلیل این اتفاق را نمی‌دانم  در حال حاضر در تئاتر، سینما و تلویزیون هیچ کاری به من پیشنهاد نمی‌شود.


وی در همین راستا افزود: شاید دلیل کم‌کاری من را باید از دیگران جویا شد اما در حال حاضر می‌بینیم که تولیدات وجود دارند و به کار خودشان ادامه می‌دهند اما انگار من به کل دیده نمی‌شوم.

بازیگر فیلم بادیگارد درباره عدم اجرای تئاتر ادامه داد: در حال حاضر همه چیز دست سالن‌های خصوصی افتاده و آنها هم هزینه‌هایی می‌خواهند که از توان تئاتری‌ها خارج است. بازیگران چهره سینما به تئاتر آمده‌ و همه چیز را در دست گرفته‌اند و پرداخت هزینه آنها ممکن نیست. مگر اینکه برای تن دادن به این وضعیت نوعی از نمایش را روی صحنه ببرم که صرفاً بفروشد که از من ساخته نیست.

وی درباره امرار معاش بازیگران بیکار سینما و تئاتر تصریح کرد: به شخصه در دانشگاه تدریس می‌کردم و مدتی است آن را کنار گذاشته‌ام. هیچگونه پیشنهاد بازی و یا کار هم به من نمی‌شود. باید از مسئولین فرهنگی پرسید که شخصی مثل من که حرفه‌اش هنر است چگونه باید امرار معاش کند.

بازیگر سریال ستایش در مورد وضعیت بازیگران پیشکسوت تاکید کرد: بازیگران پیشکسوت کاملاً کنار گذاشته شده‌اند. به عنوان مثال چندی پیش بعد از سالها فردوس کاویانی را در جشن بازیگر دیدیم و همه ناراحت شدند اما آیا بعد از آن مسئولین برای وی کاری کرده‌اند؟

عزیزی با اشاره به وضعیت بد زندگی برای پیشکسوتان خاطرنشان کرد: مشکل اینجاست که مساله هیچ کدام از مسئولین فرهنگی پرداختن به مشکلات پیشکسوتان نیست پس نباید انتظار داشت اتفاق خاصی رخ دهد و وضع همینگونه ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.