چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

پاسخ رئیس رسانه ملی به منتقدان نحوه پوشش اخبار تروریستی تهران

عبدالعلی علی عسگری

سینماپرس: رئیس رسانه ملی در مراسم تجلیل برترین های مراکز استان ها در جشنواره های بین المللی و نیز انتخابات با اشاره به نقد صورت یافته پیرامون پوشش خبری رسانه ملی در قبال رخداد تروریستی اخیر تهران اشاره به الزامات و چارچوب هایی داشت که برای صدا و سیما به لحاظ امنیتی تعیین شده است. آیا پرداخت خبری به مساله ای مهم که مورد توجه رسانه های دیگر قرار گرفت، منع امنیتی دارد؟!

به گزارش سینماپرس، رئیس رسانه ملی در مراسم تجلیل برترین های مراکز استان ها در جشنواره های بین المللی و نیز انتخابات با اشاره به نقد صورت یافته پیرامون پوشش خبری رسانه ملی در قبال رخداد تروریستی اخیر تهران اشاره به الزامات و چارچوب هایی داشت که برای صدا و سیما به لحاظ امنیتی تعیین شده است. آیا پرداخت خبری به مساله ای مهم که مورد توجه رسانه های دیگر قرار گرفت، منع امنیتی دارد؟!

عبدالعلی علی عسکری در این مراسم ضمن اشاره به تلاش شبکه های ماهواره ای برای مقابله با رسانه ملی، اشاره به نحوه اطلاع رسانی تلویزیون به رخداد مهم تروریستی تهران داشت و عنوان کرد: «عده ای به نحوه خبررسانی و پوشش خبری واقعه تروریستی اخیر انتقاد کردند اما با توجه به الزامات شورای امنیت ملی و تعهد صداوسیما به پوشش خبری در مواقع بحران، در این حوزه خوب عمل کردیم و در کل، صدا و سیما توانست این حادثه را به خوبی روایت کند.» این گفته در حالی است که بسیاری از مردم به شکلی تقریبا آنلاین در روز حادثه، اخبار عملیات شوم تروریستی ا از طریق شبکه های مختلف خبری دنبال می کردند و حجم حساسیت رخداد به گونه ای بود که انتظار می رفت رسانه ملی به عنوان مهم ترین و گسترده ترین رسانه داخلی بیشتر از سایر رسانه ها مردم را در جریان اخبار و اطلاعات کشور قرار دهد.

* آینه نیوز

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.