چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

روزهای پر مشغله «علی کریمی» با هنرمندان

آینه نیوز: در روزهای اخیر فوتبالیست قدیمی و محبوب تیم ملی فوتبال بیشتر با اهالی هنر به سر برده است. او چندی پیش به دیدار رضا رویگری در منزلش رفت و دیروز هم میهمان جشن خیریه لیلا بلوکات شد و در کنار هنرمندان مطرح دیروز و امروز سینما قرار گرفت.

 در روزهای اخیر فوتبالیست قدیمی و محبوب تیم ملی فوتبال بیشتر با اهالی هنر به سر برده است. او چندی پیش به دیدار رضا رویگری در منزلش رفت و دیروز هم میهمان جشن خیریه لیلا بلوکات شد و در کنار هنرمندان مطرح دیروز و امروز سینما قرار گرفت.

http://ainenews.ir/images/news/2778/thumbs/2778.jpg

رضا رویگری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی عکسی مشترک از خود و علی کریمی را منتشر ساخت و از عیادت فوتبالیست تکنیکی سابق پرسپولیس نوشت.

همچنین عکس های علی کریمی در کنار هنرمندان در جشن افطاری مربوط به موسسه تحت هدایت لیلا بلوکات هم در فضای مجازی منتشر شد. این برنامه که دوشنبه شب در مرکز همایش های رایزن برگزار شد، همراه با دعوت لیلا بلوکات و حضور تعداد کثیری از اهالی هنر و ورزش بود. چنان که جدا از علی کریمی، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان، حامد حدادی، بازیکن بلندقامت تیم ملی بسکتبال ایران، لیندا کیانی، همایون اسعدیان و دوستش مازیار میری، جواد رضویان، حجت اشرف زاده، رویا تیموریان، نعیمه نظام دوست، نفیسه روشن، محمدحسین فرح بخش، پرستو صالحی، همایون ارشادی، سروش جمشیدی، عمو پورنگ و عمو فیتیله ها از جمله حاضران در این ضیافت افطاری و جشن خیریه بودند. از قدیمی ها هم ناصر ملک مطیعی، پوری بنایی و اسدالله یکتا در جمع حاضر شدند.

لیلا بلوکات جدا از فعالیت های تصویری چند سالی است که در امور خیریه پیشقدم شده و موسسه «خیریه مهر لیلا» را با هدف حمایت از کودکان سرطانی، بیماران ام اس و کودکان بی سرپرست هدایت می کند. همچنین این بازیگر سینما و تلویزیون از 2 سال پیش به عنوان سفیر سلامت جهانی ام اس انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.