چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

همگامی شبکه دو سیما با مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس

راه پیمایی روز قدس

سینماپرس: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، دوربین های شبکه دو در همراهی با مردم مومن و روزه دار در ایستگاه این شبکه واقع در تقاطع خیابان انقلاب و ابوریحان مستقر می شوند تا به ثبت و پخش مستقیم راهپیمایی با شکوه ملت ایران بپردازند.

به گزارش سینماپرس، پوشش مستقیم حماسه بزرگ راهپیمایی روز جهانی قدس در ساعت 9:30 صبح روز جمعه 2 تیرماه شروع شده و تا ساعت 13 ادامه دارد. مجریان این شبکه اعم از زهرا شوقی، مژده لواسانی، مسعود روشن پژوه، بهاره جهاندوست، رامتین چیت سازان و مجتبی ظریفیان (عمو مهربان) و رویا رضایی (خاله رویا) نیز در استیج و استودیوی پخش حضور خواهند داشت و به تناوب اجرای بخش های مختلف برنامه را برعهده می گیرند.
همچنین علاوه بر ارتباط با مراکز شهرستان ها و پوشش مراسم راهپیمایی؛ نواها و نغمه هایی با مضامین مقاومت امت اسلامی و روز قدس پخش خواهد شد. میان برنامه، کلیپ و برنامه هایی چون ماه تمام، نمادو و ... به همراه پخش دو مستند «چند اشتباه بزرگ» و «منفی 25» ویژه روز قدس به ترتیب در روز پنجشنبه و جمعه ساعت 20:00 برای بینندگان این شبکه تدارک دیده شده است.
گفتنی است تعدادی از خوانندگان و بازیگران مطرح تلویزیون و سینما نیز با حضور در ایستگاه شبکه دو همراه با مردم جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین می پردازند.
از سوی دیگر سه فیلم سینمایی به مناسبت روز قدس برای مخاطبان این شبکه تدارک دیده شده که در روز جمعه؛ دو تیرماه تقدیم بینندگان می شود. این سینمایی هایی عبارتند از؛ پویانمایی «سربازان کوچک» کاری از کیانوش و داریوش دالوند، «راه نجات» به کارگردانی راما قویدل و «بیگانگان» اثر عباس رافعی که به ترتیب در ساعات 14:00، 17:30 و 23:30 از این شبکه پخش خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.