یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

«هفت» در موقعیتی موهوم/ آیا «هفت» روی آنتن می‌رود؟

برنامه هفت

سینماپرس: حدود یک ماه از گفته رئیس شبکه سه سیما درباره شروع سری جدید برنامه«هفت» پس از ماه مبارک رمضان می‌گذرد؛ اما پخش این برنامه تلویزیونی هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش سینماپرس،  بیش از دو ماه است که برنامه تلویزیونی«هفت» به روی شبکه سه سیما نمی‌رود. برنامه‌ای که سری قبلی آن را بهروز افخمی به روی آنتن می‌برد این روزها در موقعیت موهومی قرار دارد. بیش از یک ماه از آخرین گفت‌وگوی علی اصغرپور محمدی می‌گذرد، گفت‌وگویی که در آن وعده شروع سری جدید برنامه «هفت» را پس از پایان ماه مبارک رمضان داده بود؛ اما هنوز هیچ خبری از این برنامه در کنداکتور برنامه‌های شبکه سه سیما نیست و این موضوع در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

شنیده‌های حکایت از آن دارد که گزینه‌هایی چون فریدون جیرانی، فرزاد حسنی، هادی مقدم دوست و  چندین سینماگر جوانی که تجربه اجرا تلویزیونی ندارند برای اجرای این برنامه پیشنهاد شده‌اند؛ اما هنوز مدیران سازمان صداوسیما به یک گزینه واحد دست نیافته‌اند.

با توجه به روند برنامه‌سازی در تلویزیون و نیاز به دکوری مناسب برای برنامه «هفت»، دور از تصور به نظر می‌رسد که این برنامه تلویزیونی تا یک ماه آینده سری جدید خود را به روی آنتن ببرد.

سری قبلی برنامه تلویزیونی«هفت» به کارگردانی و اجرای بهروز افخمی حدود یک سال و نیم در جمعه شب‌ها به روز آنتن شبکه سه سیما رفت؛ اما این کارگردان به خاطر ضبط فیلم سینمایی خود از اجرای برنامه هفت انصراف داد. با رفتن افخمی، مسعود فراستی نیز از این برنامه خداحافظی کرد و طبق گفته مدیران سازمان صداوسیما قرار است حسن حسینی کارشناس و منتقد حوزه سینما جایگزین وی شود.

* تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.