سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

طی مراسمی با حضور خانواده شهید نصیری

نماهنگ «آوردگاه» با محوریت شهدای مدافع حرم رونمایی شد

رونمايي از نماهنگ

سینماپرس: عصر امروز سه‌شنبه سیزدهم تیر ماه، جدیدترین اثر موسیقیایی مقاومت با محوریت شهدای مدافع حرم و با عنوان نماهنگ «آوردگاه»، در فرهنگسرای امید رونمایی شد.

بنا به گزارش سینماپرس، در این‌مراسم که با حضور خانواده سردار شهید نصیری از شهدای مدافع حرم و همچنین سازندگان این اثر برگزار شد ابتدا مهدی وکیل‌پور رئیس فرهنگسرای امید طی سخنانی گفت: بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی جبهه‌ای در سطح جهان در حال شکل‌گیری است که درصدد ایجاد چالش در دنیا است.

وی با اشاره به جنگ‌های نیابتی در ادامه بیان کرد: امروز باید کارهای فرهنگی و هنری را انجام داد. در واقع ترویج فرهنگ ایثار و ترویج مقاومت دفاع مقدس هر دو روی یک سکه هستند.

گلزاری مدیرعامل بنیاد صبح قریب نیز ضمن تشکر از حضور خانواده شهید سردار نصیری به برگزاری شب شعر آوردگاه در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: پس از شب شعر آوردگاه، نماهنگ این اثر را تولید کردیم و امیدواریم بتوانیم این اثر موسیقیایی را در قالب موضوعات نقاشی، عکس، فیلم و تئاتر نیز برگزار کنیم.

همچنین در ادامه این مراسم عرفان‌پور شاعر حماسی و آئینی ترانه موسیقی آوردگاه را با تقدیم به خانواده‌های شهدای مدافع حرم سرود.

در ادامه این مراسم همچنین اسفندیار قره‌باغی خواننده انقلابی این اثر با اشاره به آغاز فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی در خصوص آثار موسیقی انقلابی و حماسی اظهار داشت: من خودم را وقف سرودهای انقلابی کردم و خوب به یاد دارم که مقام معظم رهبری فرمودند«از طریق هنر می‌شود دنیا را حرکت داد.»

وی افزود: ما اینجا به خاطر مردانگی‌ها و ایمان مقاوم مردانی که بالاترین ارزش را دارد جمع شده‌ایم.

 گفتنی است، در انتهای مراسم با تجلیل از خانواده شهید سردار نصیری از نماهنگ «آوردگاه» رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.