یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

«کشتن گانتر» در سکوت خبری جلوی دوربین رفت/ آرنولد، طعمه بدخواهان آدمکش!

آرنولد شوارتزنگر

سینماپرس: همزمان با پایان فیلمبرداری «کشتن گانتر»، اولین عکس آن در اختیار رسانه‌های گروهی قرار گرفت. تازه ترین فیلم آرنولد شوارزنگر حدود دو ماه قبل در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفت. سازندگان این کمدی اکشن اعلام کرده بودند قصد دارند آن را در سکوت کامل تولید کرده و اخبار آن را در سطح عمومی منتشر نکنند.

به گفته آنها، فیلم از یک فیلمنامه اصیل و بدیع بهره گرفته و با استقبال بالای تماشاگران سینما روبه‌رو خواهد شد. اهل فن می‌گویند باید تا اواخر سال جاری و زمان نمایش عمومی کشتن گانتر صبر کرد و دید این ادعا درست است یا نه!

در داستان این کمدی اکشن، آرنولد در نقش یک خلافکار باجگیر باسابقه بازی می‌کند که از سوی رقبای حسود و بدخواه خود با تهدید ترور و قتل روبه‌رو می‌شود. طبیعی است که این کاراکتر باید تلاش کند جان خود را از این مهلکه نجات دهد. تهیه‌کنندگان فیلم در شرکت مستقل فیلمسازی لاینزگیت، حدود 40 میلیون دلار صرف تولید آن کرده‌اند.

تاران کیلام، کارگردان فیلم در عین حال یکی از دو بازیگر اصلی آن هم است. او در داستان فیلم، نقش مقابل فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا را بازی می‌کند.آرنولد که مدیر تولید کشتن گانتر هم هست درباره آن می‌گوید: قبل از این در کمدی اکشن‌های زیادی بازی کرده ام، اما این یکی کاملا متفاوت است و حال و هوای دیگری دارد.

داستان آن از تازگی خاصی برخوردار است و کاراکترم در آن، یک قهرمان اکشن دوست داشتنی نیست. او موجودی خلافکار است که به دلیل موفقیت در زمینه کاری، مورد حسادت همکارانش قرار می‌گیرد. آنها هم احساس می‌کنند باید کلک او را بکنند تا بتوانند کارهایشان را با موفقیت انجام دهند. نوعی موش و گربه‌بازی هیجان‌انگیز به‌راه می‌افتد که فکر می‌کنم مورد پسند تماشاگران سینما قرار گیرد. می‌توان گفت کشتن گانتر به نوعی هجو فیلم‌های گنگستری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.