چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

قتل زن رومن پولانسکی بر پرده سینما/ خبری خوش برای هواداران تارانتینو

کوئنتین تارانتینو*

سینماپرس: کوئنتین تارانتینو در سکوت ساخت تازه‌ترین اثر سینمایی خود را آغاز کرد.

به گزارش سینماپرس، کوئنتین تارانتینو در تازه‌ترین فیلم خود داستان واقعی قتل‌های وحشیانه گروه چارلز منسون را به تصویر خواهد کشید.

پروژه سینمایی تازه تارانتینو هنوز نامی ندارد٬ اما طبق معمول فیلمنامه‌نویس و کارگردان آن خود تارانتینو است. تهیه‌کنندگان این اثر سینمایی هاروی و باب واینستاین هستند که پیش از این نیز با تارانتینو همکاری داشته‌اند.

تارانتینو برای این فیلم تازه برد پیت و جنیفر لارنس را به عنوان بازیگران اصلی در نظر گرفته است. برد پیت پیش از این در فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» با تارانتینو همکاری کرده است.

فیلمبرداری این اثر سینمایی از تابستان سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. هر چند که جزییات زیادی از فیلمنامه منتشر نشده است اما داستان آن بر زندگی شارون تیت همسر رومن پولانسکی مشهور تمرکز دارد. تیت سال ۱۹۶۹ به دست هواداران چارلز منسون به قتل رسید.

منسون به گروهی از هوادارانش دستور داده بود که به خانه‌ای در لس‌آنجلس حمله کنند. البته او گمان می‌کرد که این خانه متعلق به تهیه‌کننده موسیقی است که او را رد کرده بود. شب هشتم اوت سال ۱۹۶۹ چهار تن از هواداران تیت با سلاح گرم و چاقو وحشیانه شارون تیت و چهار نفر دیگر را به قتل رساندند. تیت در آن زمان باردار بود.

منسون و برخی از اعضای گروهش سال ۱۹۷۱ برای این جنایت و چندین جنایت وحشیانه دیگر به حبس ابد محکوم شدند.

در صورت به سرانجام رسیدن پروژه تازه تارانتینو، او برای نخستین بار رویدادی واقعی را بر پرده سینما به تصویر می‌کشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.