چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

جانی دپ «سلطان جنگل» می‌شود!

جانی دپ*

جام جم: فیلمنامه فیلم برمبنای یک ماجرای واقعی نوشته می‌شود. مقاله‌ای جنجالی از مجله وایرد، الهام‌بخش سازندگان سلطان جنگل است.

بعید به نظر می‌رسد کسی بخواهد از جانی دپ به عنوان سلطان جنگل اسم ببرد! حافظه جمعی از دیرباز شیر را با چنین لقبی خطاب کرده است، اما حالا دپ قصد دارد پا در کفش نداشته شیر کرده و در «سلطان جنگل» بازی کند!


این کمدی سیاه انتقادی را تیم دونفره گلن فیکارو و جان رکوئا کارگردانی می‌کند. فیلمنامه فیلم برمبنای یک ماجرای واقعی نوشته می‌شود. مقاله‌ای جنجالی از مجله وایرد، الهام‌بخش سازندگان سلطان جنگل است. مقاله پرسروصدای وایرد را جاشوا دیویس نوشت و اسکات الکساندر و لری کاراژوسکی وظیفه نگارش فیلمنامه‌ای اقتباسی از آن را به عهده گرفته‌اند.

شخصیت اصلی داستان، جان مک‌آفی است که یک تکنیسین ماهر بود و در جست‌وجوی خوشبختی و ثروت راهی اعماق جنگل شد. در این مکان، او برای خودش نوعی امپراتوری به راه انداخت و به کار قاچاق اسلحه و انسان پرداخت. این کاراکتر بعدها با نام کورتز به صورت شخصیت‌محوری داستان نوول معروف «قلب تاریکی» درآمد و فرانسیس فوردکاپولا فیلم «و اینک آخر الزمان» را براساس آن ساخت.

جاشوا دیویس گفت زمانی که برای مصاحبه با مک آفی رفت، با موجودی مالیخولیایی و قاتل روبه‌رو شد که واقعیت را از تخیل تشخیص نمی داد. در کمدی سیاه سلطان جنگل، قرار است جانی دپ نقش مک‌آفی را بازی کند. او با این گونه نقش‌های نیمه‌دیوانه چندان بیگانه نیست.

او در مجموعه اکشن ماجراجویانه «دزدان دریایی کارائیب» هم در قالب یک دزد دریایی نیمه‌دیوانه ظاهر شده است. شرکت مستقل فیلمسازی آی‌ام‌آر اینترتینمنت تهیه‌کننده سلطان جنگل است. لوکیشن‌های جنگلی آسیای جنوب شرقی، مکان‌های اصلی فیلمبرداری فیلم هستند و برای تولید آن هزینه‌ای 50 میلیون دلاری در نظر گرفته شده است. هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری تعیین نشده است. نقشی را که جانی دپ باید در فیلم بازی کند، در اینک آخرالزمان مارلون براندو بازی کرد و با تحسین منتقدان سینمایی روبه‌رو شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.