دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

«سایه‌بان» برادران محمودی در پل چوبی کلید خورد

جمشید و نوید محمودی در اکران فیلم سینمایی«لامپ صد»

سینماپرس: سریال «سایه‌بان» به تهیه‌کنندگی نوید محمودی در حوالی پل چوبی تهران کلید خورد.

به گزارش سینماپرس، در اولین روز از ضبط سریال «سایه‌بان» علی اوسیوند و مجتبی پیرزاده مقابل دوربین جمشید محمودی قرار گرفتند.

این مجموعه که با خط محوری جوانمردی و همدلی جوانان شکل گرفته و قرار است از اوایل آذر ماه روانه آنتن شود، توسط سعید دولتخانی و جمشید محمودی نگاشته شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده: «سایه بان قصه ی زندگی امروز ما و شماست، دو رفیق که در منطقه‌ای کارگر نشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند که چراغ خانه هایشان را روشن نگه دارند. ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان ، خون می شود در رگهایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر، اما زخمی در راه است، زخمی که سنگ محکیست برای رفاقت دیرینه شان ...»

«سایه‌بان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو است و از بازیگران این مجموعه می‌توان به امین تارخ، رویا تیموریان، آزیتا حاجیان، پریوش نظریه، بهزاد فراهانی ،علی اوسیوند، هستی مهدوی فر، کاوه خداشناس، خاطره حاتمی، مجتبی پیرزاده، حسام محمودی  اشاره کرد.

دیگر عوامل سریال «سایه بان» عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، صدابردار: سعید بجنوردی، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: فرزاد رحمانی، طراح گریم: محمدرضا قوامی، طراح صحنه: امیرحسین بابایی، طراح لباس: مهرناز اکبری، طراح و مجری جلوه های ویژه: علیرضا قادری اقدم، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس: فتاح ذی نوری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.