سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

در اکران خصوصی «ساعت ٥ عصر» چه گذشت؟

مهران مدیری: امشب بزرگترین اکران خصوصی تاریخ سینمای ایران است

مهران مدیری

سینماپرس: مهران مدیری؛ نویسنده، تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی "ساعت ٥ عصر" در مراسم رونمایی از این فیلم گفت: امشب شگفت انگیزترین اکران خصوصی تاریخ سینمای ایران است چرا که ٩٥ درصد از هنرمندان امشب با ما هستند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس،  اکران خصوصی فیلم سینمایی ساعت ٥ عصر با حضور مهران مدیری کارگردان این فیلم و جمعی از هنرمندان در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

در ابتدای مراسم رونمایی علی اوجی به عنوان مجری برنامه ضمن خوش آمدگویی به مهمانان گفت: این همه چهره را در اکران خصوصی یک فیلم ندیده بودم. این یکی از اتفاقات عجیب تاریخ اکران خصوصی است که امشب برای فیلم ساعت ٥ عصر اتفاق افتاد.

سپس از سامان احتشامی؛ پیانیست که یکی از مهمانان این مراسم بود درخواست کرد تا با روی صحنه آمدن قطعاتی را بنوازد.

پس از نواختن احتشامی، اوجی از سالار عقیلی، حریر شریعت زاده و چند تن از اعضای گروه راز و نیاز دعوت کرد تا روی صحنه بیایند و برنامه اجرا کنند.

سالار عقیلی قبل از اجرای قطعات ایران و خوشه چین ضمن عرض سلام عنوان کرد: خوشحالم که امشب این قرعه به نام من افتاد که سعادت داشته باشم چند قطعه برایتان اجرا کنم.

وی افزود: در مقابل این همه بزرگوارن اجرا کردن کار سختی است؛ اما بیش از اجرا کسب اجازه می کنم از استاد عزیزم حسین علیزاده و همچنین همایون شجریان که امشب اینجا حضور دارند. قطعات ایران و خوشه چین را به همه شما تقدیم می کنم.

پس از اجرای سالار عقیلی و گروهش، مهران مدیری روی صحنه آمد و ضمن عرض سلام با خنده گفت: اصلا چی بگم؟!

وی افزود: امشب بزرگترین اکران خصوصی در تاریخ سینمای ایران است. هنرمندی نیست که امشب در جمع ما حضور نداشته باشد و این خیلی شگفت انگیز است.

مدیری ادامه داد: ٩٥ درصد از هنرمندان، اهالی سینما و تلویزیون و رادیو و حتی موسیقی و عکاسان و خبرنگاران حضور دارند و اگر بخواهم تک تک نام ببرم باید ٦٣٠ اسم بگویم که براتان خسته کننده می شود.

وی اضافه کرد: اما چند نام هستم که حتما می خوام از آن ها اسم ببرم و تشکر کنم که امشب در این سالن حضور دارند. امشب محمدباقر نوبخت، بهمن فرمان آرا، استاد حسین علیزاده و همایون شجریان عزیز اینجا هستند. ای کاش حال استاد محمدرضا شجریان حالشان خوب بود و الان اینجا حضور داشتند، استاد روی چشم ما جای دارند.

مدیری گفت: دست تک تک شما عزیزان را می بوسم و خیلی ممنونم که تشریف آوردید. جای محود کلاری خالی است چرا امریکا هستند و نتوانستند حضور داشته باشند و همچنین جای انوشیروان روحانی هم که شیراز هستند جایشان خالی است.

این کارگردان خاطرنشان کرد: از چند نفر یاد می کنم که به طرز شگفت انگیزم دوست داشتم امشب در کنار ما بودند، مرحوم علی معلم، مرحوم عارف لرستانی که مطمئنم الان در همین گوشه و کنار هستند و ما را تماشا می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.