سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

به کارگردانی ابوالحسن داوودی

انجام بیش از ۷۰ درصد فیلمبرداری «هزارپا» با رضا عطاران و جواد عزتی

فیلم سینمایی هزارپا

سینماپرس: بیش از ۷۰ درصد فیلمبرداری فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی و تهیه‌کنندگی رضا رخشان در تهران انجام شد.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری بیش از 70 درصد فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی و تهیه‌کنندگی رضا رخشان که از اوایل خردادماه آغاز شده بود انجام شد و فیلمبرداری فیلم همچنان در تهران ادامه دارد. بازی هیچ یک از بازیگران به اتمام نرسیده و براساس برنامه‌ریزی انجام شده حدود 20 روز دیگر فیلمبرداری این فیلم به پایان می‌رسد. 

 رضا عطاران و جواد عزتی نقش‌های اصلی این فیلم را عهده دار هستند . «هزارپا» جدیدترین ساخته سینمایی ابوالحسن داوودی بعد از فیلم «رخ دیوانه» است که همچون کارهای قبلی این کارگردان، از حضور بازیگران مطرحی بهره می‌برد. «هزارپا» بعد از «نان و عشق و موتور ١٠٠٠» تجربه تازه ابوالحسن داوودی در ژانر کمدی محسوب می‌شود.

رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، سپند امیرسلیمانی، امید روحانی، از جمله بازیگران «هزارپا» هستند. فیلم به دهه شصت بازمی‌گردد و داستان جذابی را در این دهه روایت می‌کند. 

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند،  عبارتند از: کارگردان: ابوالحسن داوودی، تهیه‌کننده: رضا رخشان، نویسندگان: امیر برادران، پیمان جزینی، مصطفی زندی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: نظام الدین کیایی و...

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.