چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

بهمنی: کاسه‌ساز «حبیب» سینمای ایران بود

کاسه ساز

فارس: حبیب‌ الله بهمنی کارگردان گفت: کاسه‌ساز در کارها همیشه باعث دلگرمی بود، متانت و سعه صدر ایشان مثال زدنی بود و به همین دلیل کار کردن با ایشان در برنامه‌ها و پروژه‌های سنگین بسیار خوب و دلپذیر بود.

حبیب‌اله بهمنی کارگردان سینما هم دانشگاهی زنده یاد حبیب ‌اله کاسه ساز بودو اولین اثر سینمایی خود را در کنار او جلوی دوربین برد. بهمنی درباره زنده یاد کاسه ساز  گفت: من به خانواده آن مرحوم و سینمای انقلاب و دفاع مقدس همچنین سینمای ایران ضایعه درگذشت ایشان را  تسلیت می‌گویم. باید به  مجموعه سینمای ایران  تسلیت گفت زیرا ایشان  حبیب همه سینما بود.


وی درباره همکاری با زنده یاد کاسه ساز گفت: من هم افتخار داشتم اولین کاری را که در سینما جلوی دوربین بردم با آقای کاسه ساز همکاری کنم. من با ایشان در  دوران دانشجویی همکلاس بودیم، ما  همه مثل هم بودیم، هم کلاس دانشجویی سینما بودند گرایش فیلمنامه نویسی می خواندند من هم گرایش کارگردانی می خواندم. صمیمی ترین گروه را در فعالیت حرفه ای همان کاری بود که با گروه دانشجویی تشکیل دادیم . آن  تیم بعدها به سمت سینمای حرفه ای و بلند رفتند و  هیچ وقت خاطرات آن را فراموش نمی کنم .

کارگردان «زندانی 707» گفت: کاسه ساز در کارها همیشه باعث دلگرمی بود، متانت و سعه صدر ایشان مثال زدنی بود و به همین دلیل کارکردن با ایشان در برنامه‌ها و پروژه‌های سنگین بسیار خوب و دلپذیر بود. ضایعه نبودن ایشان برای سینمای ایران بسیار اسفناک است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.