شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

جایگاه استن لی در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود +عکس

مهر: با ثبت اثر دست و پای استن لی در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود که با حضور شماری از چهره‌های مشهور انجام شد، این هنرمند مورد تجلیل قرار گرفت.

استن لی که استاد خالق جهان مارولی است در مراسمی که چهره‌هایی چون کوین اسمیت در آن حضور داشتند در برابر سینمای چینی‌های هالیوود اثر دست و پایش را برای همیشه در پیاده‌روی مشاهیر ثبت کرد.


در این مراسم شماری از چهره‌های کمپانی مارول از جمله کوین فیگ رییس این کمپانی شرکت کرده بودند. تاد مک فارلن نویسنده پیشین «اسپایدرمن» از دیگر حاضران در این جمع بود.
تجلیل از استن لی در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود

کوین اسمیت فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده، بازیگر و کارگردان در این مراسم از لی به عنوان یک الهام‌بخش بزرگ یاد کرد و گفت: او به من یاد نداد چطور رویا ببافم، اما خیلی چیزها به من داد که درباره آنها به رویا بروم. او به من یاد داد تا به آنچه می‌توان خلق کرد افتخار کنم و برای آن ایستادگی کنم. این که فقط یک هنرمند باشی کافی نیست بلکه باید بتوانی یک قهرمان باشی.

بوزمن از خالقان «پلنگ سیاه» که شخصیتی است که بر مبنای جهان داستانی استن لی خلق شده نیز در تجلیل از این چهره پرطرفدار گفت: او کلمات خودش را دارد،  دیدگاه خودش را دارد و آن را در تصاویر و شخصیت‌های فانتزی که خلق می‌کند به شکلی فوق‌العاده و با توانایی‌های منحصر به فرد، در اختیار ما می‌گذارد.

استن لی نیز در این مراسم گفت: من خوش‌شانس ترین آدم دنیا هستم زیرا دوستان زیادی دارم و داشتن دوستان درست یعنی همه چیز.

استن لی چند روز جلوتر در مراسم اسکپو D23  دیزنی به عنوان اسطوره دیزنی مورد تجلیل واقع شده بود. او در عین حال هفته پیش همسر 93 ساله‌اش را از دست داد.

استن لی نویسنده، ویراستار و منتشر کننده کتاب‌های کمیک، بازیگر، تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی 94 ساله آمریکایی است.

او به همراه چند هنرمند دیگر از جمله جک کربی و استیو دیتکو، شخصیت‌های کمیک زیادی از جمله مرد عنکبوتی، مرد آهنی، هالک، مردان ایکس و چهار شگفت‌انگیز را خلق کرده‌است.

وی در تمام فیلم‌هایی که از روی کتاب‌های کمیک او ساخته شده‌است، در نقش‌های بسیار کوتاه بازی کرده‌است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.