دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

بهرام رادان هم‌بازی همایون شجریان و سهراب پورناظری شد

بهرام رادان در نمایش سی

سینماپرس: بهرام رادان (بازیگر سینما) به پروژه «سی» پیوست تا برای اولین‌بار حضور در عرصه تئاتر را با این پروژه که اثری از همایون شجریان و سهراب پورناظری است، تجربه کند.

به گزارش سینماپرس، بهرام رادان از چند روز قبل تمرینات فشرده خود را زیر نظر علی‌اصغر دشتی – کارگردان بخش نمایش پروژه - آغاز کرده و خود را برای ایفای نقش «زال» آماده می‌کند. او قرار است در کنار هنرمندانی چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، بانیپال شومون و حسین صوفیان ایفای نقش کند.

پروژه «سی» در حال حاضر آخرین روزهای تمرین خود را پشت سر می‌گذارد و گروه از اول مردادماه تمرینات نهایی خود را در مجموعه فرهنگی- تاریخی «سعدآباد» آغاز کرده است.

همایون شجریان و سهراب پورناظری - خواننده، آهنگساز و تهیه‌کنندگان پروژه «سی»- درباره روند این کار توضیح می دهند: «پس از تمرینات جداگانه بخش‌های مختلف، هم‌اکنون تمرینات همزمان سه بخش موسیقی، تکنولوژی‌های تصویری و تئاتر در حال انجام است و این در حالی است که این بخش‌ها در ماه‌های گذشته به صورت جداگانه مشغول تمرین بودند و حالا در زمان باقی‌ مانده تا اجرا قرار است تمرینات به صورت همزمان و فشرده انجام شود. تمام تلاش دست اندرکاران این پروژه آن است که با تکیه بر فرهنگ و اندیشه ایرانی و با ابزارهای موسیقی،‌ نمایش و تکنولوژی‌های تصویری، مخاطبان امروز را با بخشی ازهویت فراموش‌شده خویش آشنا کنند.»

پروژه «سی» به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «دل‌آواز» و «بارانا» و با همراهی شرکت سامسونگ از 15 مرداد 1396 در مجموعه تاریخی کاخ سعدآباد به روی صحنه خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.