دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

سریالی که به زودی به پیش تولید می رسد

تغییر تهیه‌کننده سریال شمقدری/ «انقلاب دوم» به علی‌اکبری واگذار شد

محمد خزاعی در نشست خبری چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت

سینماپرس: محمد خزاعی گفت: به دلیل همزمانی تولید فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا و پیش‌تولید سریال «انقلاب دوم»، امکان برنامه‌ریزی تهیه سریال را نداشتم و تهیه‌کنندگی آن به آقای علی‌اکبری واگذار شد.

به گزارش سینماپرس، محمد خزاعی درباره انصراف از تهیه‌کنندگی سریال «انقلاب دوم» به فارس گفت: هم اینک مشغول فیلمبرداری فیلم «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا هستم و پس از پایان فیلمبرداری بخش پست پروداکشن گسترده‌ای خواهد داشت و امکان برنامه‌ریزی برای سریال تاریخی «انقلاب دوم » به کارگردانی جواد شمقدری را نداشتم و همین امر دلیل کناره‌گیری‌ام از تهیه‌کنندگی سریال است.

وی ادامه داد: انقلاب دوم در دوره آقایان ضرغامی و سرافراز به مرحله پیش‌تولید رسید اما متوقف شد در این سال‌ها کار بارها بازنویسی شد و با کارشناسان درباره وقایع مهم که در سریال مطرح است صحبت شد.

تهیه‌کننده «قلاده‌های طلا» درباره تهیه این سریال با موضوع تسخیر لانه جاسوسی گفت:

موضوع سریال درباره تاریخ معاصر و تسخیر لانه جاسوسی است که از سوی سیمافیلم به محسن علی‌اکبری واگذار شد که به زودی وارد مرحله پیش‌تولید خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تنها فیلم درباره تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با نام «طوفان شن» در ایران توسط جواد شمقدری و بیش از دو دهه پیش ساخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.