سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

خبر خوش خالق «بازی تاج و تخت» برای هواداران

خبرآنلاین: جرج‌ آر.آر مارتین درباره زمان انتشار کتاب «بادهای زمستان» از مجموعه «ترانه یخ و آتش» اطلاعات تازه‌ای منتشر کرد و از نوشتن تاریخچه وستروس خبر داد.

انتشار خبرهای ضد و نقیض از زمان عرضه کتاب «بادهای زمستان» و دلایل مختلف تاخیر در انتشار کتاب در رسانه‌های مختلف، جرج‌ آر.آر مارتین خالق داستان‌های «بازی تاج و تخت» را به واکنش وادار کرد.

مارتین در این باره نوشت: «اخیرا گزارش‌های عجیبی درباره «بادهای زمستان» در اینترنت دیدم. نمی‌دانم کدام داستان احمقانه‌تر و خنده‌دارتر است. برخی گزارش‌ها مدعی هستند که من کتاب را تمام کرده‌ام اما قصد انتشارش را ندارم. برخی دیگر مدعی می‌شوند که حتی یک صفحه هم ننوشته‌ام. هر دو مورد اشتباه است. من هنوز در حال نوشتن هستم و چند ماه دیگر تا پایان کتاب زمان نیاز دارم. اگر می‌پرسید چند ماه باید بگویم برخی روزها خوب پیش می‌رود و برخی روزها بد. این تمام آن چیزی است که برای گفتن دارم.»

خبر خوب برای هواداران داستان‌های مارتین این است که او در حال نگارش تاریخچه دو جلدی وستروس در دوران حکمرانی خاندان تارگرین است. این کتاب دوجلدی «آتش و خون» نام دارد و بخش اعظم آن نوشته شده است.

نویسنده «بازی تاج و تخت» در این باره نوشت: «نمی‌توان گفت که «بادهای زمستان» زودتر به دست شما می‌رسد یا «آتش و خون»، اما بی‌شک تا سال ۲۰۱۸ کتابی از من درباره وستروس منتشر می‌شود. کسی چه می‌داند شاید هر دو کتاب تا آن زمان منتشر شد. آرزو بر جوانان عیب نیست.»

هواداران مارتین از سال ۲۰۱۱ که کتاب «رقصی با اژدها» منتشر شد، منتظر انتشار کتاب «بادهای زمستان» هستند. حتی اگر کتاب در سال ۲۰۱۸ منتشر شود که البته هنوز قطعی نیست، بیش از هر کتابی در سری کتاب‌های «ترانه یخ و آتش» زمان برده است.

این سری رمان‌های بنیان سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» هستند که اکنون فصل هفتم آن از شبکه اچ‌بی‌او پخش می‌شود. به نظر می‌رسد که سریال «بازی تاج و تخت» پیش از ارائه آخرین رمان مارتین به پایان راه برسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.