سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

اکران جیمز باند بعدی در نوامبر ۲۰۱۹

چه کسی نقش مشهورترین جاسوس بریتانیایی را بازی خواهد کرد؟

جیمزباند

سینماپرس: فیلم بعدی «جیمز باند» نوامبر ۲۰۱۹ اکران می‌شود، اما هنوز بازیگر نقش اصلی آن تعیین نشده است.

به گزارش سینماپرس، جیمزباند با فیلم جدیدی در نوامبر  ۲۰۱۹ راهی پرده‌های نقره‌ای می‌شود. تهیه کننده این فیلم دیروز با اعلام این خبر افزود هنوز روشن نیست چه کسی نقش مشهورترین جاسوس بریتانیایی را بازی خواهد کرد.

«ائو پروداکشنز» و «ام‌جی‌ام استودیوز» دیروز با صدور اعلامیه ‌مشترکی اعلام کردند بیست وپنجمین فیلم «جیمز باند» ۸ نوامبر ۲۰۱۹ در سینماهای آمریکا روی پرده می‌رود و اندکی بعد از آن بریتانیایی‌ها به تماشای آن می‌نشینند.

هنوز عنوان، اسامی بازیگران یا اطلاعات بیشتری در این باره اعلام نشده است.

در حالی که بازیگر نقش جیمز باند در چهار فیلم اخیر دنیل کریگ بود، روشن نیست چه کسی در فیلم بعدی در نقش جیمزباند ظاهر خواهد شد. «اسکای فال» محصول۲۰۱۲ و «اسپکتر» محصول ۲۰۱۵ از جمله این فیلم‌ها بودند و فیلم آخر به تنهایی ۸۸۰ میلیون دلار در بازار جهانی فروش کرد .

مدت‌هاست ایفای نقش جیمز باند بعدی به موضوع حدس و گمان‌ها بدل شده و این در حالی است که دنیل کریگ ۴۹ ساله سال پیش گفت مطلقا دوست ندارد بار دیگر در نقش جیمزباند حاضر شود.

در همین حال بازیگران دیگری چون ادریس البا، تام هیدلستون و تام هاردی به عنوان کاندیداهای بالقوه مطرح هستند تا در صورت سماجت کریگ بر نظرش، جای او را در نقش مامور مخفی ۰۰۷ سازمانMI۶ بگیرند.

مجموعه «جیمز باند» پرسابقه‌ترین مجموعه ساخته شده در تاریخ سینماست و بازیگرانی چون شان کانری، راجر مور و پیرس برزانان در نقش او بازی کرده‌اند.

فیلمنامه فیلم جدید را نیل پورویس و رابرت وید که نویسنده چهار فیلم اخیر بوده‌اند، می‌نویسند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.