سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

سازمان سینمایی اعلام کرد:

انتشار بخشهای حذف شده از فیلم‌ها در فضای مجازی ممنوع!

آرم سازمان سینمایی

سازمان سینمایی اعلام کرد انتشار بخشهای حذف شده فیلمهای مجوز دار در فضای مجازی ممنوع است.

به گزارش سینماپرس، مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، نسبت به تخلف تعدادی از تهیه‌کنندگان و پخش کنندگان سینمایی در پخش و نمایش بخش‌های حذف شده از فیلم‌های خود در فضای مجازی هشدار داد.

محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای در نامه‌ای خطاب به علی سرتیپی رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران، مهرداد فرید دبیر شورای عالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران و محمد قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران سینمای ایران نسبت به تخلف تعدادی از تهیه‌کنندگان و پخش کنندگان سینمایی در پخش و نمایش بخش‌های از فیلم‌های خود در فضای مجازی هشدار داد.

براساس این گزارش در متن نامه مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری آمده است: در مواردی مشاهده شده است که بعضی از تهیه‌کنندگان و پخش کنندگان اقدام به پخش و نمایش بخش‌هایی از فیلم مربوط در فضای مجازی می‌کنند که در فرآیند بازبینی توسط شورای پروانه نمایش مشخص و حذف شده است.

این عمل مغایر با ضوابط و مقررات بوده و تخلف محسوب می‌شود، لذا خواهشمند است اعضای محترم صنف خود را از این موضوع مطلع نموده و اعلام نمایند چنانچه اقدامی در این خصوص از سوی هر یک از اعضا صورت پذیرد، با عضو خاطی طبق مقررات و ضوابط مربوطه برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.