چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

شغل قبلی بازیگران مطرح هالیوود چه بود؟

بلوار هالیوود

باشگاه خبرنگاران: اگر دوست دارید بدانید ستارگان هالیوود در گذشته چه شغلی داشته‌اند، این گزارش را بخوانید.

خیلی از ما دوست داریم درباره ستاره‌ها و هنرمندان هالیوود بیشتر بدانیم. هنرمندانی که از نظر ما شاید زندگی بی دردسری داشتند و امروز به جایگاهی رسیدند. اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است. از قدیم گفتند نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود. خیلی از هنرمندان در جهان هستند که برای رسیدن به جایگاه فعلی از کودکی تلاش کردند و برای تامین مخارج زندگی حتی دست به کارهایی عجیب هم زدند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که هنرمندان هالیوود در گذشته و در دوران قبل از شهرت،  به چه کاری مشغول بودند. در این جا گزارشی در این باره را بخوانید.

برد پیت

برد پیت

این بازیگر مطرح هالیوودی فارغ التحصیل دانشگاه میسوری با مدرک کارشناسی روزنامه نگاری است. بعد از مدتی کار در دفتر روزنامه آنجا را به مقصد لس آنجلس ترک کرد. این ستاره بازیگری، مدتی در حمل و نقل وسایل خانگی کار کرد. حتی جلوی رستوران‌ها لباس مرغ را هم پوشید.

 جانی دپ

جانی دپ


جانی دپ قبل از بازیگری، یک بازاریاب تلفنی بود. این بازیگر مطرح درباره شغل قبلی‌اش می‌گوید: «شما بهترین صدای جعلی ممکن را درست می‌کنید، سعی می‌کنید و در ابتدا می‌گویید تبریک می‌گویم؛ فقط شما واجد شرایط برای بردن یک ساعت قدیمی شدید و یا سفر به یونان یا جکوزی یا هر چیز دیگری».

 اشتون کوچر

اشتون کوچر

اشتون کوچر مهندسی پزشکی را در دانشگاه آیووا مطالعه کرد. قبل از فارغ‌التحصیلی، در کارخانه غلات مشغول بود. او همچنین برای به دست آوردن پول از اهدای خون درآمدزایی انجام می‌داد.

 آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

این ستاره مطرح و برنده اسکار، از همان ابتدا و در 16 سالگی در فیلم‌های موزیکال ظاهر شد.

 جورج کلونی

جورج کلونی

در سن 16 سالگی، برای تیم بیس بال «سینسیناتی ردز» بازی می‌کرد و بعد از آنکه نتوانست مبالغ قراردادش از تیم را دریافت کند، روزنامه‌نگاری را تجربه کرد. این بازیگر در جوانی قبل از رفتن به لس آنجلس و بازیگر شدن مشاغل مختلف و بسیار عادی را از جمله فروشندگی کفش و کار در مزرعه توتون و تنباکو تجربه کرد.

ساندرا بولاک

ساندرا بولاک

ساندرا بولاک قبل از بازیگری و حتی در مراحل اولیه کارش، به عنوان یک پیشخدمت رستوران در نیویوک مشغول کار بود.

هریسون فورد
 

هریسون فورد

این بازیگر کهنه کار هالیوودی قبل از تبدیل شدن به ایندیانا جونز، در کمپین ماجراجویی پسر بچه ها کار می‌کرد. او همچنین به عنوان مفسر ورزشی برای دبیرستان خود کار کرده است و بعد از آن در یک مبل‌سازی کار می‌کرد.

جیم کری

جیم کری

در اواخر سال 1970، جیم کری به عنوان نگهبان، در یک کارخانه برای کمک به خانواده‌اش کار می‌کرد و سپس شروع به بازی در نمایش‌های کمدی کرد.

جنیفر آنیستون
 

جنیفر انیستون

این چهره سرشناس قبل از تجربه بازیگری، به عنوان یک بازاریاب تلفنی کار می‌کرد. جنیفر انیستون دیگر مشاغلی مثل پیشخدمتی و پستچی با دوچرخه را پشت سر گذاشت. او همچنین در یک نمایش به عنوان ماکت ظاهر شد!

چارلیز ترون

چارلیز ترون

هنگامی که این بازیگر اهل آفریقای جنوبی کودک بود، برای به دست آوردن پول در سطح شهر آواز خوانی می‌کرد. او همچنین کار در یک مزرعه دامداری را تجربه کرده است. در سن 16 سالگی، توانست به عنوان مدل با کمپانی‌های مد و لباس قرارداد ببندد.

 هیو گرانت

هیو گرانت

هیو گرانت نقد کتاب، نوشته های کمدی و آگهی های رادیویی را می نوشت. او همچنین به عنوان دستیار در باشگاه فوتبال فولام فعالیت می‌کرد.

شان کانری

شان کانری

شان کانری قبل از بازیگری مشاغل زیادی را تجربه کرده و از آن‌ها به ستوه آمده بود. اولین آن‌ها بردن شیر به درب منازل بود. او بعدها در نیروی دریایی سلطنتی خدمت کرد و پس از آن به عنوان یک راننده کامیون، نگهبان خانه مشغول به کار شد.

والت دیزنی

والت دیزنی

قبل از اینکه والت دیزنی 22 جایزه اسکار خود را به دست آورد، مشغول کارهای عجیبی بود. کتاب فروشی و کار در مجله برخی از این کارها بود. او بعد از رد شدن از سوی ارتش، به صلیب سرخ پیوست و در پایان جنگ جهانی دوم، به عنوان راننده آمبولانس در فرانسه کار می‌کرد.

تام کروز

تام کروز

تام کروز یک کتاب کاغذی را با عنوان یک بچه نوشت. او همچنین به عنوان مسئول پذیرش در یک هتل کار می‌کرد. اما، چیزی که از همه عجیب‌تر است، او به اوهایو رفت تا یک کشیش کاتولیک شود.

مورگان فریمن

مورگان فریمن

این بازیگر کهنه‌کار هالیوودی وقتی جوان بود، در دفتر روزنامه مشغول کار بود. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، به نیروی هوایی ملحق شد، اما هرگز نتوانست آرزوی خلبان جنگنده شدن خود را برآورده کند و بعد از چهار سال از نیروی هوایی خارج شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.