چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

رنگ و بوی «دهه کرامت» در «۳۰۰ ثانیه» آی فیلم

شبکه آی فیلم

سینماپرس: مسابقه تلفنی « ۳۰۰ ثانیه» شبکه آی فیلم ، در ایام دهه کرامت به صورت ویژه روی آنتن می رود.

به گزارش سینماپرس؛ محمد مهیار کلهر طراح و تهیه کننده مسابقه ۳۰۰ ثانیه در رابطه با سری جدید این برنامه گفت: به دلیل استقبال فراوانی که از اجرای نخست این برنامه شد، تصمیم گرفتیم سری جدید این مسابقه را که از عید فطر تا میلاد امام رضا (ع) برنامه ریزی شده است، با مجری جدید و جوایز نفیس تر شروع کنیم که با شروع دهه کرامت، رنگ و بوی این ایام را نیز در خود دارد.

تهیه کننده این برنامه افزود: سری نخست این مسابقه تلفنی که از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و تا عید فطر ادامه داشت، با اجرای ملیکا زارعی و بهنام قربانی همراه بود که به صورت زنده در دو نوبت زمانی ۱۴:۳۰ و ۲۲:۳۰ به روی آنتن می رفت.

طراح مسابقه ۳۰۰ ثانیه ادامه داد:  در سری جدی مسابقه، سعید شیخ زاده، اجرای این مسابقه را برعهده دارد و ما این بار به مناسبت اختتامیه مسابقه که در شب میلاد امام رضا(ع) است، هر روز علاوه بر جوایز قبلی، جوایز ویژه دیگری نیز به مخاطبان برنامه اختصاص داده ایم که متناسب با مناسبت برنامه پایانی سری یاد شده و دهه کرامت؛ در قالب کمک هزینه سفر به مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.

به گفته وی؛  این مسابقه در سری جدید، در دو نوبت زمانی ۱۴:۳۰ و ۱۷:۳۰ به صورت زنده از شبکه آی فیلم پخش می شود.

کلهر درباره محتوای سوالات مسابقه گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی شبکه آی فیلم، پخش فیلم و سریال هایی است که مردم با آنها خاطره دارند و توانسته اند جایی در دل و ذهن مردم باز کنند، لذا طراح سوالات مسابقه سعی کرده از مضمون فیلم و سریال های پخش شده از شبکه کمک بگیرد و معلومات هدف مسابقه را در ارتباط تنگاتنگ با  آنها انتخاب کند. هر شرکت کننده این مسابقه فقط ۳۰۰ ثانیه فرصت دارد تا به سوالات جواب دهد و در صورت کسب امتیاز مناسب به مرحله صندوق جوایز می رود و در نهایت برنده یکی از جوایز ما می شود.

در مسابقه «۳۰۰ ثانیه» آی فیلم فارسی؛ محسن کلهر و میلاد گروسی دستیاران تهیه کننده و اپراتور رایانه سمانه شهباز است. همچنین ساخت گرافیک نرم افزار بر عهده زهرا فرخی و ساخت آن برعهده مهدی حلم بوده و  طراحی سوالات را  آتنا احمدپور، تدوین بخش هایی از برنامه را  امین موسوی  و هماهنگی و ارتباطات این مسابقه را حسین ساجدی و شعیب مشکات انجام می دهند.

آی فیلم با شعار «شبکه نمایش برای خانواده»، از سه کانال فارسی، عربی و انگلیسی زبان و با سه جدول پخش متفاوت، به پخش فیلم و سریال های ایرانی برای مخاطبان متنوع خود می پردازد. مسابقه تلفنی «۳۰۰ ثانیه»، محصول گروه تولید و هنری این شبکه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.