چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

بازیگر معروف: دیگر علاقه‌ای به بازیگری ندارم!

فارس: محمود دینی گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «گروگان» از جنوب شرقی ایران آغاز خواهد شد و بخش‌هایی از فیلم در ترکیه خواهد بود.

محمود دینی بازیگر و تهیه‌کننده سینما در ارتباط با خبری که چندی پیش در ارتباط با کارگردانی او برای فیلمی با عنوان «گروگان» در رسانه‌ها منتشر شده بود،‌ گفت: در حال حاضر بهتر است که وارد جزئیات و روند ساخت این فیلم نشوم چرا که هنوز با افرادی که در حال گفت‌وگو هستم به نتیجه مشخصی نرسیده‌ام چرا که آنها هر کدامشان در یک پروژه سینمایی مشغول به کار هستند به همین دلیل با کمی تأمل پیش می‌رویم تا دوستان کارشان تمام شود.

 محمود دینی

بازیگر فیلم سینمایی «گاومیش‌ها» در ارتباط با فاصله‌ فعالیت کاری‌اش طی این سال‌ها در سینما،‌ گفت: متأسفانه مشکلاتی پیش آمد که باعث شد تقریباً فاصله قابل توجهی بین حضور من در سینما بیفتد. روزی ما در خواست مجوزی کردیم مبنی بر اینکه ما هم می‌توانیم تلویزیونی در خارج از کشور داشته باشیم اما با سیاست‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی خودمان، در آن زمان 8 ماه طول کشید تا این مجوزها صادر شود و طی این مدت با همراهی افراد دغدغه‌مند در حوزه فرهنگ یک هزینه 3 میلیاردی تأمین شد، اما بدون مقدمه و در همان ابتدای کار که می‌خواستیم همه چیز را شروع کنیم جریاناتی پیش آمد که هنوز این شبکه کارش را شروع نکرده و شکل نگرفته بود به یکباره مجوزها باطل شد و یک جنجال درست شد.

وی در ادامه افزود: طی این مدت واقعاً هَم‌وغممان این بود که بدهی‌های مردم را پرداخت کنیم و از این نوع کار هم دوری کردیم، اما به هر حال بعد از بازپرداخت هزینه‌ها توانستیم نفسی بکشیم و روی پا بایستیم به هر حال ما غیر از این کار در حرفه دیگر تخصص نداریم، اما از وزارت ارشاد و اداره کل حراست‌مان نیز تشکر دارم که کمک کردند این مشکل برطرف شود. واقعاً طی این مدت بیگناه و مظلوم و بی‌آنکه  خبری در ارتباط با این موضوعات در جای انعکاس پیدا کند ایستاده بودیم و تلاش می‌کردیم هزینه‌ها را به دوستان برگردانیم تا بتوانیم دوباره به کار ابتدایی خودمان در عرصه تولید فیلم برگردیم. 

بازیگر سریال به یاد ماندنی «آینه عبرت»، گفت: دیگر به بازیگری  علاقه‌ای ندارم و برای بازی در این فیلم با دوستان حرفه‌ای و شناخت شده صحبت کردم که در حال حاضر مشغول به کار هستند و امیدوارم یک کار خوب و آبرومند که در قد و قواره خودمان باشد انجام دهیم نه می‌خواهیم آن بالاها بپریم و نه پایین‌تر از چیزی که باید بایستیم، امیدوارم یک کاری تولید کنیم و دوستان در وزارت ارشاد با ما نیز همکاری داشته باشند که به نوعی جبران سرمایه‌ای که از بین رفت شود. در آن دوران دوستانه به ما کورکورانه مجوز دادند و بعد از آن پای مجوزشان نیز نایستادند که منجر به ضرر شدند. فیلمبرداری این فیلم سینمایی جنوب شرقی ایران آغاز می‌شود که چند شهر را در داخل در برمی‌گیرد و برای ضبط برخی از صحنه‌ها نیز باید به ترکیه برویم.

دینی به تازگی پروانه ساخت «گروگان» را دریافت کرده و قصد دارد نیمه ابتدایی سال فیلم را کلید بزند.

«گروگان» همان طور که از نامش هم برمی‌آید ماجرای یک گروگان‌گیری را روایت می‌کند و سناریوی آن برآمده از یک ماجرای واقعی است که اخیرا در جنوب ایران رخ داد؛ ماجرای یک گروگان‌گیری که ریشه‌های آن به یکی از کشورهای همسایه می‌رسید و در واکنش به آن حضور یک گروه ویژه برای ضربه زدن به گروگان‌گیران رخ داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.