یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

انتقاد تند کیهان به امپراطور کوزکو!

کیهان نوشت: یک شرکت‌کننده مسابقه «خنداننده شو» برنامه خندوانه شبکه نسیم که در جریان این مسابقه به علت اجرای ضعیف حذف شد، به مردم ایران توهین کرد!

مسابقه خنداننده‌شو، یکی از ابتکارات جالب تیم سازنده برنامه خندوانه است که از همان ابتدا مود توجه اغلب مخاطبان این برنامه قرار گرفت. حضور چهره‌های جوان و مستعد برای اجرای طنز و استندآپ کمدی در این مسابقه با استقبال بالای مردم روبرو شد و توانست باز هم مقداری از ضعف‌های ساختاری فصل جدید این برنامه را جبران کند.

اما حضور برخی چهره‌ها در این برنامه نیز باعث ایجاد حاشیه‌ای شد. سیده زینب موسوی یکی از این افراد بود که اجرای او در مرحله آخر حضورش در این برنامه با برخی از انتقادات روبرو شد و در نهایت نیز از نتوانست به مرحله بعد راه پیدا کند. اما او پس از این ماجرا در برنامه «آبان» شبکه آپارات حضور پیدا کرد و حرف‌هایی زد که حاشیه‌های ایجاد شده را بیش از پیش کرد.
حالا روزنامه کیهان خبری در این زمینه منتشر است و نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان داده است. در این خبر آمده: یک شرکت‌کننده مسابقه «خنداننده شو» برنامه خندوانه شبکه نسیم که در جریان این مسابقه به علت اجرای ضعیف حذف شد، به مردم ایران توهین کرد!
این شرکت‌کننده که در هنگام اجرای برنامه‌اش از شوخی‌های سخیف جنسی استفاده می‌کرد، در گفت‌وگو با یک تلویزیون اینترنتی، مردم ایران را بی‌فرهنگ توصیف کرد! و گفت چون مردم ایران به دنبال فکر کردن نیستند به شوخی‌های او نخندیده‌اند. وی در این مصاحبه گفت که حرف‌هایی که درباره مهربان و فهیم بودن و بافرهنگ بودن مردم ایران زده می‌شود، برخلاف واقعیت است!
یکی از نقطه ضعف‌های صداوسیما، چهره‌سازی افرادی است که فاقد صلاحیت هستند. متأسفانه به خاطر ضعف در گزینش و سطحی بودن تهیه‌کنندگان، برخی از افرادی که توسط رسانه ملی به شهرت دست می‌یابند، بعدا شخصیت واقعی خود را برملا می‌کنند.

نظرات

  • ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۶
    0 0
    بالاخره یکی باید این مطلب را مستقیم می گفت ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.