یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

حبیب عزیز! سلام ما را به شهدای هم‌رزمت برسان

دل‌نوشته عبدالحمید قدیریان برای نکوداشت حبیب‌الله کاسه‌ساز در جشنواره شهر

قدیریان-کاسه ساز

سینماپرس: عبدالحمید قدیریان به مناسبت نکوداشت حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده فقید سینمای ایران، در افتتاحیه جشنواره فیلم شهر دل‌نوشته‌ای را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، متن کامل دل‌نوشته عبدالحمید قدیریان طراح صحنه سینما و هنرمند عرصه هنرهای تجسمی در فراق حبیب سینمای ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


حبیب متعهد سینمای ایران مدتی است که ما را ترک کرده و با رفتنش، دل خیلی از دوستداران انقلاب را به درد آورده. ولی همچنان او را یاد می‌کنیم، گویی روحش نظاره‌گر ماست. پس خطاب به او می‌گویم: حبیب عزیز! جایگاه جدیدت مبارک باشد، سلام ما را به شهدای هم‌رزمت برسان و به آنها بگو که گه‌گاه یادشان روح تازه‌ای در جامعه ایجاد می‌کند، ولی نیاز ما به آن‌ها بیش از این هاست.
این روزها بیشتر از هر زمان دیگر ما نیاز به مدافعان حریم داریم، مدافعان حریم ولایت، مدافعانی که درک صحیحی از زمان داشته باشند و سنگرهایی در مرزهای فرهنگی ایجاد کنند و در مقابل هجمه دشمن، خود و آبروی خود را در طبق اخلاص قرار دهند.
حبیب عزیز به دوستانت بگو که بیش از هر زمان دیگر به کمک آنها نیاز داریم، باید همه شهدا را جمع کنند و لشگری ایجاد نمایند، همان‌ها که خداوند در سوره یس از ایشان به عنوان جُنْدٍ مِنَ السَّماءِ یاد می‌کند و در ماجرای دفاع مقدسمان و جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله و... اثر کمک بعضی‌شان را مشاهده نمودیم. اینک لشکری برپا کنند و بیایند و انقلاب را یاری کنند، از دوستانت بخواه که برای مغفرت ما دعا کنند و از اهل بیت بخواهند تا بیش از پیش با نور خود ما را رفعت دهند تا همچون ایام اربعین در فضایی پر از محبت و صفا به سوی امام کاروانی حرکت کنیم. ان شاالله.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.