دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

فیلمی با بازی حامد بهداد و باران کوثری

«سد معبر» اواخر تابستان به سینماها می رسد

سد معبر حاکمیت در دوران ابد و یک روز طبقه متوسط ایران

سینماپرس: کامیار تهیه‌کننده گفت: فیلم سینمایی «سد معبر» قطعاً در تابستان اکران می‌شود و احتمالاً اکران آن در پاییز ادامه خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس، بهمن کامیار تهیه‌کننده درباره اکران فیلم «سدمعبر» ساخته محسن قرایی که توجه منتقدان و کارشناسان را در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر جلب کرد، به فارس گفت: روز گذشته با مدیرعامل دفتر پخش هدایت فیلم جلسه داشتم و ایشان تلاش می‌کنند که فیلم با سرگروه خوب و قوی به نمایش درآید زیرا فیلم پتانسیل کافی برای جذب مخاطب را دارد. 

وی درباره زمان قطعی اکران فیلم گفت: با صحبت های انجام شده فیلم قطعاً در تابستان اکران می‌شود اما ممکن است اکران آن در پاییز ادامه یابد اما حتماً اکران فیلم را در تابستان شاهد خواهیم بود. 

بنابراین گزارش، فیلم «سد معبر» قرار بود در اکران دوم نوروز قرار بگیرد که به دلیل عدم دریافت پروانه نمایش، اکران آن به زمان اکران دوم عید فطر رسید که در این زمان هم به دلیل ترافیک فیلم‌های پشت خط میسر نشد فیلم به نمایش در آید. 

حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، نگار عابدی، اکبر رحمتی، آوا شریفی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی، مرتضی آقا حسینی، عرفان ناصری، امیر سفیری، بهرام سروری نژاد، علی میلانی، غلامعلی رضایی، فتح ا… طاهری و محسن کیایی بازیگران اصلی «سد معبر» هستد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری در تلاش است وضعیتِ زندگیِ خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.