دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

واکنش تند آنجلینا جولی به اتهام کودک‌آزاری

آنجلینا جولی

خبرآنلاین: آنجلینا جولی هر گونه بدرفتاری با کودکان در جریان انتخاب بازیگر برای فیلم «نخست پدرم را کشتند» را با قاطعیت رد کرد.

 آنجلینا جولی بازیگر سرشناس و نماینده ویژه سازمان ملل در امور پناهندگان در فیلم تازه‌اش با عنوان «نخست پدرم را کشتند» از کودکان کامبوجی بازی گرفته است.

او چندی پیش درباره شیوه انتخاب بازیگران کودک برای فیلمش سخن گفته بود. در این شیوه به کودکان فقیر پولی داده می‌شد و در نهایت آن‌ها را مجبور به پس دادن پول می‌کردند.

صحبت‌های جولی درباره شیوه انتخاب بازیگر واکنش‌های فراوانی در پی داشت که او را به بدرفتاری و سوءاستفاده از کودکان متهم می‌کرد.

حال جولی در پاسخ به این واکنش‌های منفی گفته است: «مردم از فرایند انتخاب بازیگر برداشت اشتباهی داشتند. دیدگاه فیلم جلب توجه به وحشتی است که کودکان در جنگ با آن روبه‌رو می‌شوند. در جریان آزمون انتخاب بازیگر از کودکان پول واقعی گرفته نشد و مطرح کردن آن به این شکل ناراحت‌کننده و نادرست است.»

کارگردان «شکست‌ناپذیر» در ادامه گفت: «تمام کارها برای مطمئن شدن از امنیت، راحتی و آسایش کودکان از زمان آزمون و دوران فیلمبرداری تا کنون انجام شده است.»

«نخست پدرم را کشتند» نخستین همکاری آنجلینا جولی با کمپانی نتفلیکس است. فیلم با اقتباس از زندگینامه یکی از بازماندگان جنایات خمرهای سرخ در کامبوج ساخته شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.