سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

دومین تور تخصصی جشنواره فیلم بیطار فردا صورت می‌گیرد

حضور روئین تن، مسعودشاهی در دومین تور تخصصی جشنواره فیلم بیطار

جشنواره بیطار

سینماپرس: دومین تور تخصصی جشنواره ملی فیلم و عکس «بیطار» با حضور جمعی از هنرمندان، نویسندگان، منتقدان، تهیه کنندگان، کارگردانان و ... فردا (چهارشنبه 11 مرداد) برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی جشنواره فیلم و عکس بیطار با اعلام این خبر افزود: در این تور تخصصی هنرمندان چون: علی روین تن، بهروز بقایی، مهدی مسعود شاهی، محمد عبدی زاده، ابوالفظل کریمی، عزیزالله حاجی مشهدی، جمیل رستمی. اکبر شهبازی، مرضیه ریاحی،  جعفر نجف ابادی، ایرج سالاروند، محسن رمضان زاده و.......  به همراه ناصر باکیده  دبیر جشنواره و دکتر فاطمه زارعان مدیر رواط عمومی سازمان دامپزشکی حضور دارند.

بر پایه این خبر، برنامه ریزی و میزبانی این تور تخصصی از سوی اداره کل دامپزشکی استان البرز صورت می گیرد.

سازمان دامپزشکی کشور، با همکاری سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی حوزه هنری در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های کلی مبتنی بر تبیین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در دامپزشکی، به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان ایران اسلامی و پرداختن به نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، فرهنگ‌سازی مصرف بهینه، ارتقای سطح بینش و نگرش جامعه نسبت به ارزش مادی و معنوی و دستیابی به آثار فاخر تصویری در این زمینه، همچنین تبدیل ایران به پایگاه اصلی در حوزه‌های علمی، تخصصی، فرهنگی و سینمایی مرتبط با حوزه دامپزشکی در جهان، نخستین جشنواره تخصصی فیلم و عکس«بیطار» را برگزار می‌کند.

مقررات و فرم‎های ثبت‎‌نام نخستین جشنواره فیلم و عکس «بیطار» در سایت جشنواره به آدرس www.baitar.ivo.ir  قابل دسترسی است.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ در نظر گرفته شده است. نخستین جشنواره فیلم و عکس «بیطار» از ۱۴ تا ۱۷ مهرماه به دبیری ناصر باکیده از سوی سازمان دامپزشکی کشور در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.