یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

فروش ۵ میلیاردی «ساعت ۵ عصر» مهران مدیری در ۱۶ روز

ساعت ۵ عصر

سینماپرس: فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» ساخته مهران مدیری ظرف ۱۶ روز نمایش از ۵ میلیارد تومان عبور کرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» ساخته مهران مدیری در شرایطی روی پرده سینماها است که توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند و با اقبال خوبی مواجه شد. علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم پس از ۱۶ روز نمایش گفت: فیلم از روز جمعه ۳۰ تیرماه اکران شد و تا شب گذشته به فروش ۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان رسید.

با توجه به اقبال مخاطب از فیلم، مهران مدیری روز دوشنبه در پردیس مگامال حضور خواهد داشت و با مخاطبان فیلمش را می‌بیند حضور مهران مدیری در پردیس مگامال از ساعت ۱۹ تا ۲۲ خواهد بود.  

بنابراین گزارش، بیش از ۶۴ هزار و ۳۳۰ نفر در کل کشور، در روز اول اکران «ساعت ۵ عصر» به تماشای این فیلم در ۵۲۰ سانس نشستند. همچنین رکورد بیشترین تعداد سانس در یک سینما با ۵۴ سانس در یک سینما شکسته شد. از این نظر، فیلم مهران مدیری توانست رکوردهای قبلی درباره تعداد مخاطب در روز اول و همچنین سانس‌های اختصاص داده شده را از آن خود کند.   «ساعت ۵ عصر» که رکورد بیشترین فروش اینترنتی روز اول اکران یک فیلم را به دست آورده بود، توانست با مجموع فروش ۷۰۰ میلیون تومانی، رکورد بیشترین فروش روز اول اکران فیلم‌ها را نزدیک به یکصد میلیون تومان افزایش دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.