یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

توهم مهمان دورهمی در دوران دانشجویی!

باشگاه خبرنگاران: شب گذشته دورهمی با حضور شهرام حقیقت دوست بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

 شب گذشته برنامه دورهمی با حضور شهرام حقیقت دوست بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به روی آنتن شبکه نسیم رفت.مدیری در ابتدا به موضوع توهم پرداخت و گفت: یکی از شاخه‌های مهم توهم، خودشیفتگی است و می‌شود گفت بیش از ۷۰ درصد از جمعیت کره زمین توهم هنرمند بودن دارند.

وی در ادامه پس از اجرای اولین بخش نمایشی، در خصوص توهم کاربران فضای مجازی برای جذب فالوورها صحبت کرد و پس از آن قیمت (سروش جمشیدی) در توهم تخریب و کشتن خودش و ضربه زدن به مدیری نمایشی اجرا کرد.

مدیری با حضور چند نفر از تماشاگران به روی صحنه دورهمی، به توهم‌های بازیگر شدن اشاره کرد و مهمانان از دغدغه‌های بازیگری خود و موانع پیش رو گفتند.سپس قیمت با پوششی متفاوت وارد صحنه شد و پیرامون توهم شهرت گفت.

کارگردان دورهمی در ادامه برنامه، با تعریفی از شهرام حقیقت دوست میزبان این بازیگر شد و از او در خصوص موضوع آرامش و مردم آزاری پرسید.حقیقت دوست با اشاره به شیطنت‌های دوران جوانی خود، از ورود خود به دانشگاه هنر و رشته هنر گفت.

وی با اشاره به شروع فعالیت‌هایش از دانشگاه هنر و رشته نمایش، از خاطرات همکاری خود با پناهی و ویژگی‌های وی گفت.حقیقت دوست با بیان اینکه به زندگی سخت نمی‌گیرد و از گرفتاری‌ها و حواشی رد می‌شود، اظهار داشت: هیچ وقت وارد حاشیه نمی‌شوم شاید هم به این دلیل باشد که، کم مصاحبه می‌کنم و اهل حرف زدن نیستم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» با اشاره به تجربه تلخ و شیرین بازی در سریال «خط قرمز» بیان کرد: به لحاظ کاری با سریال «خط قرمز» خوب دیده شدم اما بعد از نگاه مردم و کارهایی که انجام می‌دادند بسیار اذیت شدم، اما به هر حال به واسطه‌ خط قرمز وارد این خانواده شدم.

حقیقت دوست با ابراز علاقه به حیوانات، از نگهداری طوطی سیروس گرجستانی گفت: کاسکوی سخنگو از آقای سیروس گرجستانی از زمان فیلمبرداری سریال‌ «شاهگوش» داشتم که متاسفانه فوت کرد. طوطی آقای گرجستانی دو بیت حافظ و مونولوگ‌های تئاتر را حفظ بود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی خط قرمز، خاطرنشان کرد: با اینکه چند سالی است کارگردان‌های ما برای انتخاب بازیگر به تئاتر، کلاس‌های بازیگری و ... می‌آیند، ولیکن کار در این حیطه تعارفی و فامیلی شده است.حقیت دوست در پاسخ به سوال مدیری درباره خوب و یا بد بودن بازیگران عنوان کرد: همه خوب هستند، به عقیده من شاید نقش‌های خوبی برای آنها نوشته نمی‌شود و ضعف در فیلمنامه است.

بازیگر سریال «شاهگوش» در خصوص کمرنگ شدن فعالیت خود اظهار داشت: همیشه در طول سال تئاتر کار می‌کنم و سال گذشته نقش‌های کوچک در سینما داشتم و تصمیم دارم امسال نقش بهتری را بازی کنم.حقیقت دوست با گذر خود در تاریخ افزود: دوست دارم به دوره‌ای بروم که جنگی وجود نداشته باشد و همیشه آرامش و امنیت برقرار باشد​.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه» با اشاره مدیری به موضوع برنامه دیشب بیان کرد: اوایل که وارد دانشگاه شدم، توهم این را داشتم که با تفکرم و نوع بازیگریم، این حرفه را تکان می‌دهم اما وقتی اولین کار را تجربه کردم کاملاً از توهم خارج شدم.

حقیقت دوست در پایان، ضمن اهدای دیوان حافظ به موزه دورهمی، از حس خوشبختی خود گفت: احساس خوشبختی در شرایط ما کمی سخت است و مقداری غم و غمگین بودن را راحت‌تر می‌پذیریم، اما من با تمام اتفاقات تلخ جهان سعی می‌کنم آدم خوشبخت و خوشحالی باشم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.