یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

گریم متفاوت مامور ۰۰۷ در فیلم لوگان لاکی +تصاویر

میزان: جدیدترین تصاویر از گریم متفاوت "دانیل کریگ" بازیگر مطرح فیلم جیمز باند در فیلم "لوگان لاکی" از سوی سازندگان این اثر منتشر شد.

جدیدترین تصاویر از گریم متفاوت "دانیل کریگ" بازیگر مطرح فیلم جیمز باند در فیلم "لوگان لاکی" از سوی سازندگان این اثر منتشر شد.


فیلم سینمایی "لوگان لاکی" به کارگردانی "استیون سودربرگ" 13 اکتبر سال 2017 اکران خواهد شد.
 
دانیل کریگ، چنینگ تاتوم، آدام درایور، کاترین هیگل و هیلاری سوانک در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
لوگان لاکی
 
کریگ که پیش از این در نقش مامور 007 خوش درخشیده این بار در این فیلم نقشی کمدی را بازی می کند.

این فیلم داستان دو برادر است که سعی می کنند هنگام برگزاری مسابقاتی در کارولینای شمالی برنامه یک سرقت بسیار حرفه ای را طراحی کنند.
 لوگان لاکی

استیون سودربرگ با ساخت آثار کمدی بیگانه نیست ولی ارائه اثری تنها کمدی نامحتمل ترین ژانری بود که علاقه مندان به این فیلمساز متفاوت، پس از جنجال های بازنشستگی زودهنگامش از وی انتظار داشتند. پروژه در مرحله پیش تولید به سر می برد و امکان تغییر بازیگران و عوامل دیگر تا زمان فیلمبرداری آن که هنوز اعلام نشده است وجود دارد.

ربکا بلانت فیلمنامه این اثر را نگاشته و سودربرگ علاوه بر کارگردانی فیلمبرداری "لوگان لاکی" را بر عهده دارد.
 لوگان لاکی

کریگ بازیگر ثابت نسخه های جدید جیمز باند است اما هنوز درمورد حضور قطعی او در آخرین جیمز باند صحبتی نشده است. نسخه جدید فیلم سینمایی "جیمز باند" سال 2019 میلادی اکران خواهد شد اما هنوز هیچ حرفی از حضور دوباره "دانیل کریگ" در نقش جیمز باند به میان نیامده است.

کریک که در چهار فیلم شامل کازینو رویال، ذره‌ای آرامش، سقوط آسمانی و شبح در نقش مامور 007 بازی کرده است، پیش از این گفته بود حتی اگر دستش را هم قطع کنند دیگر در این نقش بازی نمی‌کند.
 لوگان لاکی

پیش از این اخبار و شایعه‌هایی در خصوص کارگردانی این بیست و پنجمین نسخه از جیمز باند توسط "کریستوفر نولان" شنیده می‌شد اما هنوز خبری قطعی در این خصوص منتشر نشده است.

همچنین پیشنهاداتی برای بازی "تام هاردی" به عنوان مامور 007 شنیده می‌شد. هاردی در واکنش به این خبر گفت در صورتی به ایفای این نقش می‌پردازد که نولان کارگردانی آن را برعهده داشته باشد.
 لوگان لاکی

حال باید دید بیست و پنجمین جیمز باند بالاخره توسط چه شخصی کارگردانی شده و مامور 007 را کدامیک از بازیگران مطرح سینما بازی می‌کنند.

چندی پیش راجر مور اولین بازیگر نقش جیمز باند درگذشت. راجر مور بازیگر بریتانیایی که بازی در هفت فیلم از سری فیلم‌های "جیمز باند" را در کارنامه خود داشت مدت کوتاهی بعد از ابتلا به سرطان در سن ۸۹ سالگی در سوئیس درگذشت.
 لوگان لاکی
 
فرزندان او در توییتر مرگ پدر را اعلام کرده‌اند: در نهایت تأسف باید اعلام کنیم که پدر عزیزمان امروز در سوئیس بعد از طی مبارزه‌ای کوتاه اما شجاعانه علیه سرطان درگذشت.
 

خاکسپاری مور قرار است در موناکو طی یک مراسم خصوصی انجام شود.
 
مور در سال ۱۹۲۷ در جنوب لندن به دنیا آمد و در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک این شهر درس خواند.
 
او که در فاصله سال‌های ۱۹۷۳ تا ۱۹۸۵ در نقش "جیمز باند" ایفای نقش کرده بود سومین بازیگری بود که نقش مأمور مخفی ۰۰۷ را می‌پذیرفت.
 
مور از ۱۹۹۱ به عنوان نماینده ویژه یونیسف فعالیت کرد. آنتونی لیک، مدیر صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) مور را "دوستی بزرگ" و "وکیلی متقاعدکننده" برای حقوق کودکان خوانده است.

 
"آیوانهو"، "زندگی کن و بگذار بمیرد"، "جاسوسی که دوستم داشت"، "اختاپوسی"‌، "قدیس"، "مون ریکر"، "فقط بخاطر چشمان تو"، "مردی با تپانچه طلایی" و "نمایی از یک قتل" از مهم‌ترین فیلم‌های او به حساب می‌آیند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.