سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

پیام تبریک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت روز خبرنگار

روز خبرنگار

سینماپرس: انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء رسانه به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش سینماپرس، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت روز خبرنگار و در جهت ارج نهادن به مقام شامخ فعالان عرصه قلم و رسانه پیام تبریکی صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است؛
زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگر مرهون تلاش شما فعالان و جهادگران عرصه خبر و اطلاع رسانی است. شما که در راه اعتلای بشریت از هیچ کوششی فروگذار نمی کنید، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش می دانید و با قلم متعهد خود شرافت انسانی را عینیت می‌بخشید.

و چه زیبا، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در کلامی ماندگار جایگاه رفیع اندیشه و قلم شما افسران جنگ نرم را متجلی کرده و فرمودند: «من به همه اشخاصی که قلم در دستشان است، زبان گویا دارند می‏خواهم سفارش کنم که متوجه باشند که قلم آن‏ها، زبان آن‏ها در حضور خداست.» (صحیفه نور، ج ۲۰، ص 37)

روز خبرنگار که به برکت خون پاک شهداء مظلوم و جلیل القدر رسانه در تاریخ و تقویم انقلاب ماندگار شده است، روز گام نهادن در وادی روشنی و نیک اندیشی در جبهۀ خطیر فرهنگی است.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس این روز ارزشمند را که بهانه ای است جهت ارج نهادن به جایگاه رفیع فعالان و جهادگران عرصه رسانه، به تمامی دست اندرکاران این حوزه بویژه شما خبرنگاران عزیز تبریک و تهنیت گفته و بدینوسیله از تلاش های صادقانه شما تقدیر و تشکر می نماید.

امید است در سایه الطاف ایزد سبحان در راستای تجلی نام ایران اسلامی موفق و پیروز باشید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.