سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

با اعلام اسامی کابینه دولت دوازدهم به مجلس؛

سید عباس صالحی به عنوان وزیر جدید ارشاد پیشنهاد شد

سخنرانی سید عباس صالحی در نشست خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

سینماپرس: سید عباس صالحی معاون فرهنگی فعلی وزارت ارشاد از سوی رئیس جمهور برای تصدی پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.

به گزارش سینماپرس، سید عباس صالحی معاون فرهنگی فعلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نامه حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به علی لاریجانی در خصوص اعلام اسامی کابینه دولت دوازدهم را به شرح زیر قرائت کرد:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

احتراماً در راستای اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی و همچنین ماده ۱۸۸ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به پیوست اسامی وزرای پیشنهادی را به همراه شرح حال آیین‌نامه‌ای آنان و همچنین خط و مشی و اصول کلی و برنامه دولت به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌دارد.

حسن روحانی

در لیست معرفی شده وزرای پیشنهادی از سوی رئیس جمهور، نام سید عباس صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است.

نظرات

  • ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۱
    0 0
    کارنامه هنری وفرهنگی وسینمایی که خود کوله بارعظیم تاریخ بشریت است درکجای نگاه های این دوست گرامی جای دارد این انتخاب به معنی عدم ورود دوباره دولت به فرهنگ وهنر وسینما نیست ویا اینکه اصولا مشکل فرهنگ وهنر وسینمای کشور استثنائا همین مسئله بوده که باز باید در آن دست وپا بزند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.