سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

تهیه کننده «قاتل اهلی» در انتظار صدور پروانه‌ ساخت ۲ فیلم سینمایی

منصور لشکری قوچانی در نشست خبری فیلم سینمایی «قاتل اهلی»

سینماپرس: تهیه‌کننده سینما گفت که اگرپروانه ساخت این دو فیلم زودتر صادر شود؛ سعی می‌کنیم آنها را به سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

به گزارش سینماپرس، منصور لشکری قوچانی تهیه کننده سینمای ایران درباره فعالیت‌های جدید سینمایی خود گفت: در حال حاضر دو سیناپس تحول پروانه ساخت داده‌ایم و امیدواریم به زودی و با دریافت پروانه ساخت، این دو پروژه را کلید بزنیم. اگرپروانه ساخت این دو فیلم زودتر صادر شود؛ سعی می‌کنیم آنها را به سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

وی درباره موضوع و کارگردانان این دو فیلم اعلام کرد: تا زمانی که پروانه ساخت دریافت نکرده‌ایم، نمی‌خواهیم اسم کارگردانان اعلام شود؛ اما می‌توانم این را اعلام کنم که یکی از این کارگردانان فیلم اولی است و کارگردان دیگر دومین فیلم خود را کارگردانی می‌کند. هر دو فیلمی که می‌خواهیم تولید کنید در ژانر کمدی هستند و کمدی آنها کمدی موقعیتی است که مسائل اجتماعی می‌پردازد.

این تهیه کننده سینما درباره وضعیت فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی اظهار کرد: این فیلم اوایل آبان ماه در سراسر کشور اکران می‌شود.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «قاتل اهلی» تازه‌ترین ساخته مسعود کیمیایی است که منصور لشکری قوچانی آن را تهیه‌ کرده است. در این فیلم سینمایی پرویز پرستویی، لعیا زنگنه، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پولاد کیمیایی و رضا رشیدپور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم داستان زندگی جوانی را روایت می‌کند که تمام راه‌های پولدار شدن را می‌رود اما در انتها متوجه می‌شود برای پولدار شدن نبوغی بیش از انیشتین باید داشته باشد.

* تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.