سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

مسئول شبکه نمایش خانگی به سراغ «الیور توییست» رفت!

حسین پارسایی

سینماپرس: در حالی که انتقاداتی درباره نحوه عملکرد شبکه نمایش خانگی بسیار است و اوضاع نابسامان گذشته هنوز در این شبکه جریان دارد، مسئول اصلی این حوزه هوای کارگردانی اثر موزیکالی به نام «الیور توییست» به سرش زده است!

در حالی که انتقاداتی درباره نحوه عملکرد شبکه نمایش خانگی بسیار است و اوضاع نابسامان گذشته هنوز در این شبکه جریان دارد، مسئول اصلی این حوزه هوای کارگردانی اثر موزیکالی به نام «الیور توییست» به سرش زده است! خبرگزاری مهر گزارش داد که حسین پارسایی؛ مدیرکل نمایش خانگی، مستند و کوتاه قرار است در سال جاری اثری موزیکال را براساس داستان معروف چارلز دیکنز در تالار وحدت به اجرا درآورد.

 اگر چه این شخص مسئول سابقه ای در عرصه تئاتر داشته و کارگردانی آثاری را به عهده داشته است، اما چه خوب می شود بیشتر برنامه ها و حواسش پی مسئولیت خطیرش در شبکه نمایش خانگی باشد؛ هر چند سابقه نشان داده است که بسیاری از مسئولان در نهادهای مختلف فرهنگی تنها کاری که در زمان مسئولیت انجام می دهند، مراسم معارفه و تودیع بوده و در این میان اگر حالی داشته باشند، گاهی نشست های خبری هم برگزار می کنند تا وعده هایی براساس خیالات خود بدهند!

* آینه نیوز

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.