چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

فراخوان نخستین دوره مسابقه «ایران من» ویژه کودکان

جشنواره ایران من

سینماپرس: نخستین دوره جشنواره مسابقه عکس ، نقاشی و متون ادبی "ایران من " ویژه کودکان 5 تا 12 سال برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، نخستین دوره جشنواره مسابقه " ایران من " با محوریت ( اتحاد ، امنیت ، آرامش )  ویژه کودکان 5 تا 12 سال به همت موسسه کودکان هوشمند 17 شهریور ماه سال جاری  برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش تبین اوضاع کشورمان برای کودکان و برشمردن اهمیت آرامش و امنیت حاکم بر کشور از اهداف این جشنواره عنوان شده است. در اطلاعیه روابط عمومی مسابقه ایران من آمده است که  امروز محیط پیرامون میهن ما ایران سرشار از آشوب و ناامنی و جنگ است اما کشور عزیزمان از آرامش و امنیت مثال زدنی حتی در مقایسه با کشورهای پیشرفته جهان  برخوردار است که دوست و دشمن به آن معترفند، این جشنواره بر آن است تا با توجه به اهمیت موضوع اتحاد، امنیت و آرامش ایران غیورمان، کودکان سراسر کشور را با این مقوله آشنا کند تا  آنها  هم سهمی هرچند کوچک در این جشن ملی ایفا کنند .

به گزارش روابط عمومی جشنواره مسابقه " ایران من" ، این رویداد  فرهنگی و هنری در سه حوزه ی عکس ،نقاشی و متن ادبی برگزار و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می شود.

 علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 7 شهریور ماه 1396  فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه  این جشنواره ارسال  و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.festival.iranskids.com مراجه کنند یا از طریق شبکه تلگرام به نشانی festival_sk @ آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره کودکان هوشمند ارسال کنند.

گفتنی است جوایز نخستین دوره مسابقه "ایران من " به ترتیب به نفر اول یک میلیون تومان جایزه نقدی و تندیس جشنواره، نفر دوم : هفتصد هزار تومان به همراه تندیس جشنواره و نفر سوم پانصد هزار تومان و تندیس جشنواره  که به برگزیدگان اهدا می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.