چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

کامبیز دیرباز مجری مسابقه تلویزیونی شد

ایسنا: سازنده «آماده باش» از پخش این مسابقه تلویزیونی با اجرای کامبیز دیرباز از اول شهریور ماه خبر داد.

غلامرضا بختیاری که تهیه‌کنندگی «آماده باش» را عهده‌دار است،ابا اشاره به روند تولید این مسابقه گفت: این مسابقه در حقیقت همان «فرمانده» است. ما در اتاق فکر به این نتیجه رسیدیم که منطقی نیست نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، تیراندازی، غواصی و دیگر رشته‌های تخصصی را بلد باشد به همین دلیل مسابقه را به دو بخش تقسیم کردیم. نوجوانان در بخش اول در کمپ مستقر شده و مراحل آموزش رشته‌های ورزشی را سپری می‌کنند و مرحله بعد در رشته‌هایی که آموزش دیده‌اند، مسابقه خواهند داد.


او ادامه داد: این مسابقه در جزیره کیش تصویربرداری می‌شود و شامل ۳۲ رشته ورزشی مانند غواصی، تیراندازی، راپل، صخره نوردی و ... است.

تهیه‌کننده مسابقه «آماده باش» درباره علت انتخاب کامبیز دیرباز برای اجرای این مسابقه، گفت: به دلیل اینکه او به این حوزه علاقه دارد و  ورزشکار است. همچنین کامبیز دیرباز در ذهن مخاطب نوجوان به دلیل نقش‌هایی که ایفا کرده است، می‌تواند یک فرمانده باشد.

یکی از کارگردانان مسابقه «آماده باش» با اشاره به زمان پخش این مسابقه، اضافه کرد: مسابقه «آماده باش» در ۵۲ قسمت، ۳۰ دقیقه‌ای از ۲۰ مرداد ماه کلید خواهد خورد و از روز یکم شهریور به روی آنتن شبکه امید می‌رود؛ البته احتمال دارد که این مسابقه از شبکه‌های دیگر هم پخش بشود.

غلامرضا بختیاری درباره نحوه ثبت‌نام نوجوانان در این مسابقه بیان کرد: نحوه ثبت‌نام به این صورت است که تارنمای شبکه اعلام آمادگی می‌کند و متقاضیان مدارک شخصی و پزشکی خود را ارسال خواهند کرد. متقاضیان بعد از اینکه مدارک پزشکی خود را فرستادند از آن‌ها تست گرفته می‌شود و اگر شرایطشان مناسب بود در مسابقه شرکت خواهند کرد.

مسابقه «آماده باش» به کارگردانی ساسان گلستانه، سعید دریادل و غلامرضا بختیاری و تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری از یک شهریور ماه به روی آنتن شبکه «امید» می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.