جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

«ساعت ۵ عصر» صدرنشین جدول هفتگی فروش

فیلم‌های در حال اکران این هفته چقدر فروختند؟

سالن سینما

سینماپرس: با توجه به تغییر اکران سینماها در هفته گذشته بازهم فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» با اقبال مخاطب مواجه شده و صدرنشین جدول هفتگی فروش است.

به گزارش سینماپرس، از هفته گذشته دو فیلم «گذر موقت» و «بیست و یک روز بعد» به اکران فیلم های سینمایی اضافه شدند . این دو فیلم به ترتیب در رتبه های هشتم  و هفتم جدول هفتگی قرار گرفتند.

فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» ساخته مهران مدیری با اقبال مواجه است و رتبه اول در فروش هفتگی را به خود اختصاص داد و تنها یک هفته «اکسیدان» توانست در طول زمان اکران صدرنشین جدول فروش باشد.

«ساعت 5 عصر»با احتساب فروش مکانیزه هفتگی 1 میلیارد و 381 میلیون و 473 هزار تومان صدرنشین جدول است. 

«اکسیدان»با فروش 836 میلیون و 26 هزار تومان در رتبه دوم جدول هفتگی فروش قرار دارد. 

«رگ خواب» که سرگروه سینمایی خود را از دست داده است با فروش 307 میلیون و 538 هزار تومان در رتبه سوم قرار دارد.

«نهنگ عنبر سلکشن رویا»در هفته 13 نمایش با فروش 288 میلیون و 682 هزار تومان در رتبه چهارم جدول فروش هفتگی قرار گرفته است. 

با توجه به آمار فروش فیلم های سینمایی این مهم نظر هر مخاطبی را جلب می کند که مخاطبان سینما آگاهانه فیلم ها را انتخاب و به تماشای آن می روند در میان فیلم های کمدی که به نمایش درآمده کمدی های سخیفی هم دیده می شود اما مخاطب اقبال چندانی به این آثار نشان نداده در شرایطی که صاحبان آثار از هر موقعیتی استفاده کرده و به تازگی تبلیغات ماهواره ای این کمدی سخیف نیز آغاز شده است اما همچنان در پایین جدول هفتگی قرار گرفته است.

نظرات

  • fovj ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۳
    0 0
    باید تلاش کرد ... خیلی عقب هستیم؟؟....؟؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.