شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

گریم عجیب آمیتاب باچان در یک فیلم +عکس

میزان: به تازگی عکس جدیدی از حضور "آمیتاب باچان" با گریمی بسیار متفاوت در فیلم "102 بیرون نرو" منتشر شده که در کنار "ریشی کاپور" به ایفای نقش می‌پردازد.

به تازگی عکس جدیدی از حضور "آمیتاب باچان" با گریمی بسیار متفاوت در فیلم "102 سالگی" منتشر شده که در کنار "ریشی کاپور" به ایفای نقش می‌پردازد.


این دو بازیگر سینمای بالیوود سابقه همکاری‌های فراوانی را در کنار یکدیگر دارند که از جمله مشهورترین آنها می‌توان "اَمَر، اکبر، آنتونی" اشاره کرد.

باچان در آستانه 75 سالگی همچنان در سینمای هالیوود پر کار بوده و هم‌اکنون 5 فیلم در برنامه اکران دارد. باچان تاکنون در 223 فیلم به ایفای نقش پرداخته که در نوع خود رکورد دست نیافتنی محسوب می‌شود.
  آمیتاب باچان

داستان فیلم "102 سالگی" در مورد پیرمردی است که در آستانه 102 سالگی قرار داشته و می‌خواهد سن خود را در گینس به ثبت رسانده و رکورد را از مرد چینی بگیرد.

سامیا جوشی نگارش فیلمنامه این اثر را بر عهده داشته و اوماش شوکلا این فیلم را کارگردانی کرده است. این فیلم از اول دسامبر 2017 در سینماهای بالیوود اکران خواهد شد.

باچان به تازگی پروژه دیگری را در کنار امیرخان دیگر بازیگر بالیوود به اتمام رسانده است.
فیلم سینمای "گردن کلفت های هندوستان" به کارگردانی "ویجی کریشنا" 7 نوامبر 2018 در سینماهای هندوستان اکران می شود.
 
این فیلم بر اساس داستانی حقیقی و برگرفته از خاطرات واقعی "فلیپ مدوس تیلور" از قسمتی از تاریخ هندوستان ساخته شده است. 
 آمیتاب باچان

داستان این فیلم روایت کننده زندگی گروهی از اراذل اوباش خیابانی است که وسایل مسافران را دزدیده و حتی آنها می کشتند.
 
فیلمنامه و کارگردانی این اثر بر عهده "ویجی کریشنا" بوده و آمیتاب باچان، امیرخان و جکی شیروف در آن به ایفای نقش می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.